Heja Sverige!!

Hallo!!,, Oj vilken händelserik dag det blev igår, först frösökte jag få igång vårt trådlösa internet, satt i 2tim. När jag ringde till comhem sa dom att nätet funkade och det va routern det var fel på. Då ringde jag till siemens, då svarar en dansk, hur lätt är det att fatta då när de handlar om tekniska grejer?? Hehe jag sa bara ja ja ja och längtade till samtalet skulle vara över. Så när Jerry kom hem fick han ringa våran kollega och data experten Patrik, som så snällt kom hit och fixade för oss=)

Sen kom ju pappa och hade med sig yrvädret Elias, han är så söt min bror världens busigaste men söt hehe. Killarna skulle sätta upp våran takfläkt i sovrummet, men klumpiga som det är när de putter sängen går ett säng ben av haha, jag fick rusa dit med massa böcker och lägga under. Så när pappa och Elias åkt fick jag och Jerry glatt åka till IKEA. Inte för att jag har nåt emot det, för hehe det blev lite mer shopping än bara säng ben=),, Vi Köpte nya gardiner till vardagsrum och sovrum, ny dörr matta, tvättkorg och en mys pyjamas till mig=)=)

Sen bar det av hem, och hemma var det roomservice på hög nivå, Jerry borra grejer i sovrummet, jag fixade i vardagsrummet med de nya gardinerna m.m. Nu börjar jag faktiskt bli rikigt nöjd=),, Sen va vi helt slut, så vi la oss i soffan slängde på Talang och käka korv med bröd haha=)

Idag ska vi hem till Linda & Jimmy, jag hoppas regnet håller sig borta så vi i alla fall kan grilla. Annars får de blir nåt annat smaskens. Sen blir det fotboll för hela slanten, om inte Linda då får för sig att föda haha=)

Nää nu ska jag fortsätta med att vika tvätt, vilket jag faktikst tycker e ganska roligt=)

Puss & Kram



coolingen Elias

Kommentarer
Postat av: Linda

VA bra att du tycer det é roligt att vika tvätt. Kna du ta min med hehe

2009-06-06 @ 15:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0