Hej hå!

Hejsan!

Idag har det dock inte hänt så mycket intressant,, hmm jobbat som vanligt i sjuk värme, mår lite bättre idag än igår ingen huvudvärk wooow mirakel=) Har börjat sortera våra dvd filmer i olika kategorier, men jag undrar hur länge man kommer hålla det haha,, Sen har vi ju så sjukt många haha över 200st känns lite onödigt ibland men det är ändå kul, det blir lite att man börjar samla=)

Igår ringde Jessie då har hon åkt på halsfluss stackarn´usch och fy,, jag som vart med henne blev då lite rädd att jag också hade det så jag åkte till acess akuten och titta men ingen fluss än så länge, tur det=)

Nää nu hör jag gubbarna i trappan, pappa ska komma o hjälpa oss att sätta tv apparaterna på väggen=)

Kram på er=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Förstår inte hur du klarat dig utan tv:n så länge :S

2009-06-03 @ 08:36:46
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0