Grattis Linda & Jimmy=)

Halloj!!,, I natt kom hon till slut hehe,, kl 4 i morse skicka Linda sms att hon va på väg till bb vid 6 tiden fick jag sms att det blev en liten flicka, hehe hon kom ut på 11min hehe hoppas min förlossning går lika snabbt, hehe men det lär den ju knappast göra. Känner jag mig själv rätt kommer väl vi bo på BB i flera dar innan det är dax av all oro hehe.. Men nu har äntligen min sons efterlängtade fru kommit ut hehe=) Hoppas jag får träffa henne snart,, men jag antar att det är lång kö till att få träffa denna prinsessa hehe=)

Igår blev Jerry äntligen klar med hallen blev gör snyggt, nu ska vi bara köpa lite nya hall möbler och sätta upp spegel o så=),,, På kvällen kom Jessica & Mats hit, vi käka pizza, hade gått och drömt om pizza hela veckan hehe,, så jag beställde en gorgonzola men den va sjukt smaklös inte alls god=(=(.. Sen åkte killarna iväg och köpte kladdkaka mm mums mums de skylde på att det var för min skull hehe visst de som var sugna på det haha,,,

Sen blev det film första såg vi "Vi hade i alla fall tur med vädret", men den va ju riktigt dålig asså fattar inte hur vissa kan säga att den va bra, drog på munjipan kanske 1-2ggr hehe.. Men sen såg vi "Polisen i varuhuset" den va ganska ball lite små charmig och rolig.

Så vad händer idag då.. ska försöka ta det så lungt som möjligt,, sätta upp lite tavlor o speglar i lägenheten bara,, sen blir det nog slappa kväll framför tvn,, kanske blir sagan om de två tornen blev ju aldrig det sist blev för trött haha..

Sen är det jobb imon,, bara 2v kvar nu mm underbart=)

Ha de nice puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0