7/6-09

Hallojsan!,, Hopp det var ju en rolig match igår då=( Men jag hade trevligt ändå, åt jätte gott grillat med Linda & Jimmy, sen till matchen kom Danney, David, Tobbe och lilla Rasmus=) Så söt aldrig sett han innan 6mån gamla man börjar ju längta riktigt mycket nu. Kommer få panik när Linda föder nu vilken dag som helst orkar inte vänta hela 113dar till tills min snutte kommer=(...

Theo var jätte gosig som vanligt han blir bara större o större för varje gång och pratar mer och mer hehe så charmig. Men jag lärde mig en sak, göm coca cola för barnen haha han drack väl knappt 2klunkar och han blev helt galen haha så rolig.

Idag tyckte jag och älsklingen vi förtjänade lite shopping efter allt slit, så vi åkte in till stan och jag fick 3st klänningar och Jerry köpte två t-shirtar. Kan ju tipsa om att det e grym rea nu på bla cheap monday där kostar allt nu från 30-100kr och då menar jag allt=) så skynde er dit..

När vi kom hem slängde vi på en film, men jag var så trött så jag somna såklart hehe.. Sen väcktes jag med en puss på kinden att maten va klar hehe de e så det ska vara va=)

Nu ska Jerry åka på bio Terminator 4 hehe ingen film för mig så han fick gå med en kompis. Jag ska nog fortsätta plocka lite i lägenheten. I mon ska vi till MVC igen, det var ett tag sen nu, de ska mäta magen osv spännande=)


Ha de bra puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0