4 dar kvar till leeedigt looong time=)=)

Halloooj!! Får väl börja inlägget med att säga strot Grattis till min underbara mamma som fyller 44år idag massa pussar och kramar till dig=)

Japp igår va de kalas för lillebror han e så full i f*n den lilla skit ungen hehe,, men världens goaste ändå,, han blev jätte glad för klockan och solbrillorna=) Sen mös vi med glass och hallonsås mums mums,, min ena lillasyster Gabban kom också va roligt inte sett henne på länge,, börja känna mig gammal när jag säger att mina systrar aldrig hör av sig hehe man jag saknar dem faktiskt,, men de e ju 15 resp 17 så de lever ju som aldrig förr nu hehe,, Farfar hade fiskat krfätor som han kokat som vi fick med oss hem så vi satt och mumsa kräftor igår till kvällsmat hihi.. Sen va de sängen ganska tidigt man blir ju trött i denna värmen asså puhhh

I morse va de upp kl 9.00 gjorde baguetter idag mums mums,,, nästa gång ska vi nog ha med oss pannkakor=).. Men idag åkte vi ner till ganglet istället,, de fanns en liten gräsplätt där som vi la beslag på hehe.. Men gud va brännmanter de va,, hade jätte svårt för att ens doppa sig så de va inte så kul.. Får nog bli rörvik som blir vårt badställe i sommar.. Pappa kom ner med Elias och hela familjen även Cassandra de va mysigt.. Elias sprang runt och fiska krabbor o hade sig,, Lite svårt att tänka sig nästa sommar att man har en egen liten. Ja Elias är ju ganska stor nu men ändå han kommer alltid va Melissas lilla bebis hehe,, Tills jag får min egna då kanske hehe.,,,

Japp nu va de bara 4arbetsdagar kvar för mig heeelt underbart fattar inte att jag ska vara ledig så länge som över 1år,, börjar faktiskt redan känna mig lite som en hemmafru hehe har börjat städa lite mera hemma och gör matsäck till stranden,, innan köpte vi alltid allt på statiol innan man drog ner till stranden men nu gör jag mackor och fryser in vatten och saft hehe..

Ikväll blir de hem till mammsen då och fira den unga gumman=) Äta gott mmm sen blir det väl sängen ganska tidigt eftersom man skall upp kl 5 imon igen =(,,, Men det är fullt upp heela veckan sen,, känns som man aldrig får en lugn stund asså hehe.. På tisdag ska vi hem och grilla med Jerrys moster och hennes man,, ska bli jätte mysigt de har en gör fin lägenhet i Linne helt underbar.. på torsdag är det tvätt dag,, på fredag ska vi väl hitta på nåt för att fira semester kanske hem till pappa eller kanske hitta på nåt med Familjen sandh/widell hehe,, på lördag ska Jessie ha inflyttningsfest=).. Jaa så de e fullt upp..

Här kommer lite bilder,,


Elias e kung på basket han tyckte dock Jerry va lite "torr" haha



Coolingen och farfar=)



Älsklingen njuter av min baguette=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0