3dar kvar=)

Hallojsan!!,, Kom precis hem från bastu jobbet fy f*n va varmt det var där inne idag har nog aldrig svettats så mycket,, Kände mig inte alls bra på hela dan,, mådde illa svettades och det kändes som jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst=(=( Men jag stod uuuuuttt,,, Det som fick mig att stanna var tänk efter idag bara 3dar kvar Melissa bara 3dar kvar hehe..

Älsklingen slutade kl 13 idag då han skulle åka till sjukgymnasten och äntligen få lite hjälp med handen. Men det var både bra och dåliga nyheter där.. Det kommer antagligen ta 3månder för han att läka=(... Och han får inte diska!!!!!!! Fattar ni ska jag behöva diska hehe de e ju hans hushålls syssla haha.. Men damsuga fick han haha så de ska han allt få göra=).. Han fick även en tum ortes som nu ger stöd för handen=)

När han kom och hämtade mig från jobbet hade han köpt presenter till mig=) Fick ett armband från Lady B som jag velat ha gör länge,, har bara gått och tittat och drömmt om det men har inte velat köpa det då man vill vara lite ekonomisk hehe fick även ett par gladiator skor som jag också tittat på=) Han e såå gosig min älskling=).. Man blir så glad när det kommer små överraskningar lite då och då,, det gjorde att min dag kändes lite bättre i alla fall=)

När vi kom hem hade även min nya mobil kommit jippi har suttit med den nu en stund åhh va jag älskar den=)

Hopp igår var man hemma hos mammasen så och åt grillat.. det e så gott.. vill äta grillat varje daaaag juuu...=(=( Fick då höra från min lilla syster att hon inte tyckte jag hade någon humor att jag var så "vuxen" mmm de tror hon va men man måste ju föregå med gott exempel framför sånna som hon hehe.. Du ska bara veta Gabban vad din syster gjort under alla år hehe så kan du ju komma och säga om jag vart så vuxen ändå hehe=)

Nu sitter jag och väntar på maten älsklingen ska göra lasange idag=) mums mums för mat de får han faktiskt laga hehe=) Sen blir det väl sova hyfsat tidigt är helt slut  mina fötter e så svullna av allt vatten att det ser ut som en fet pannbiff med små små prinskorvar på usch e verkligen jätte hemskt när man svullnar så här,, känner sig som en vandrande vatten ballong hehe

Sen e min bränna ganska nice med hehe smörjer ju in magen med 15 och resten med 6 så har fått två röda ränder på var sida om magen, magen e krit vit och höfterna röda hehe sjukt nice asså=)

Drömmde sån sjuk dröm i natt va haha.. Jag har ju sett de 2första sagan om ringen filmerna nu,, och för er som sett dem finns det ju levande träd där i,, Jag vakna av att jag skrek i natt för att de levande träden drog mig i bena hahaha=) Man drömmer så sjukt när man e gravid va hehe

Nää nu ska jag ringa mamma som ringde förut.. Puss på er i värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0