2dar kvar=) V28=) 90dar kvar=)



Hallojsan,,, Jupp bara 2dar kvar till leeedigt nu,, gick även in i v28 idag=) och det är "bara" 90dar lvar tills beräknat att bebbe kommer. Men får jag bestämma ska du komma i början av sept hehe när v37 är slagen ska jag göra allt för att få ut dig hehe.. Min magen ser så rolig ut nu va hehe.. han tryker ju på ibland från olika håll så magen ser helt skev ut hehe,, sen har han vart väldigt sprak glad runt min blåsa idag seriöst gick på toa 3ggr på 20min förut hehe,, jätte läskigt tror jag ska kissa på mig varje gång hehe..

Vakna i morse med världens kramp i bena så jag var verkligen jätte grining stackars min lilla älskling som får stå ut med allt,, men som sagt det e faktikst hans fel=).. Dagen frotsatte med med karmp i bena gick haltandes i fabriken hela tiden sen kom även smärtan i ryggen,, jag lovar hade de inte vart så mycket folk runt omkring hade jag satt mig på golvet och stört lipat så ont de gjorde... Men nu e de ju bara 2dar kvar så jag måste verkligen stå ut även om detta känns som de värsta dagarna i mitt liv någonsin...

När vi kom hem gjorde de inte saken bättre att hela lägenheten ser ut som f*n disk överallt damm usch usch,, Jerry kan ju inte diska nu med sin hand och jag är helt slut efter att ha jobbat i 40graders värme så allt blir bara mer och mer.. Så då får man fjäska med sina underbara systrar.. hehe Cassandra ska anatgligen komma hit imon och hjälpa mig städa,,=).. För de e faktikst inget kul att ha så ont o jobba varmt hela dagarna och sen komma hem till en svinstia... Är så trött på att jag inte orkar och klarar saker själv,, Men men bara 2 och 1/5 mån kvar nu sen ska jag bli mitt rätta jag igen=)

Fick även ett mms på Thilda nu åhh hon e så söt helt ofattbart att man ska få en egen snart har nog aldrig längtat efter nåt så här mycket innan.. Hon har vuxit till sig lilla Thilda med hehe..


Gosse gris=)

Nej nu ska jag faktikst sova upp som vanligt imon kl 5 grr men de e som sagt näst sista dan imon fy f*n va gött=)=)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0