100 dar kvar=)

Hallojsan!! Gårdagen blev jätte mysig,, vi grilla och killarna åt sill,, jag o fröken Linda gillar inte sill hehe.. Men vi åt en rikitig mysig middag, dock inomhus men man får väl vänja sig vid det snart i detta land.. Theo va på toppen humör jätte mysig,, inte lika blyg mot oss längre,, kanske inte så konstigt när vi typ är där jämt haha. Vi åt även urgoda jordgubbar mums mums med glass,, åhh blev lite sugen på det nu igen hehe.. Sen avsulta vi kvällen i soffan allihoppa hehe kände oss som ett par pasionärer men vad kan man begära av 1höggravid och 1 hyfast höggravid inte orkar vi dansa runt nån stång hehe..

Ja nästa år har vi ju som sagt en liten virvelvind hos oss på midsommar ska bli så kul=) Linda & Jimmy kommer då ha 2st hehe undra vad de får asså så spännande,, jag tror på kille ändå faktikst men de skulle vara kul med en liten flicka som man kan skämma bort med massa kläder osv hehe..

Hopp vad händer idag,, hehe jag ligger fortfarande i sängen är lite trött idag... Jerry är redan uppe och iväg,, han är o hämtar en bättre tapetkniv så han kan bli klar i hallen=).. Jag får väl börja ta mig upp snart "gäsp" vad ska jag göra då?? Just nu vill jag bara somna om,, behöver nåt uppiggande hehe..

Snart är de ju dax för jobb igen också,, detta kommer väl vara de längsta 2v i mitt liv,, usch vill bara att det ska vara över så man kan börja njuta. Och börja förbereda sig rikitg på att bli mamma,, nu känns det bara som a ha jag har en bebis i magen hehe,, jag vill börja med bebis rummet,, och åka o köpa alla grejer har sett så mycket jag vill ha till min lilla sötnos=)

Nää nu får jag ta mig upp kan ju inte ligga här hela dan,, fast de hade ju vart skönt=)

Puss på er i regn & rusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0