Varberg idag,, V32=)

Halloouu!! Yes då går man in i v32 idag då=) går framåt sakta men säkert hehe=)

För en gångsskull vaknar man inte till regn det var ju trevligt,, men såklart är det gör molningt men men man kan ju inte få allt här i livet hehe..

Men vi ska nog ner till Varberg idag, till Linda och familjen=) Kanske kan få lite grillat en sista grillning innan semestern är slut för min älskling hehe stackarn börjar ju jobba på måndag igen.. MEN INTE JAG!!! helt underbart,, men är det sånt här väder så kommer jag ju klättra på väggarna finns ju inget att göra alls...

Blir nog ingen Borås djurpark denna veckan i alla fall... Jag orkar verkligen inte GÅ mer mina fötter svullnar efter 2sek och ryggen värker som bara den nää så de för bli kortare promenader för min del..

Nää om man ska gå upp då och börja förbereda sig för ännu en roadtrip haha...=)

PUss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0