Vad ska man göra idag då??

Halloj,, ja precis vad ska man göra idag?? Har en till sån där uttårkad dag=(=(,,, Har ingen ork till nåt går fortfarande i pyjamas hehe,,, Såg på Anna Nicole Smith filmen igår om hennes liv va inte så bra som jag trodde,, de hoppa så mkt och var bara allmänt konstig..

Idag fick man pannkakor till frukost älsklingen som vanligt skämmer bort mig hehe=).. Sen har jag inte gjort så mycket mer,, försökte göra lite i babyrummet men som sagt har ingen ork till nåt idag känns det som,,

Har kollat upp lite hotell/vandrarhem till Köpenhamn men allt va ju gör dyrt.. Vill ju gärna ha en toa på rummet med tanke på mina nattliga kisse besök hehe.. Så får väl se hur vi gör ska kolla lite till.. Nån som vet nåt billigt boende i Köpenhamn får gärna ge tips..

Såg på det där förlossningsprogrammet på TV4fakta i morse med,, de handla om 2st bla som tagigt droger under graviditeten,, den ena bebisen fick ligga kvar på typ "Rehab" i en vecka.. Aa jag blir galen hur f*n kan man ta droger när man e gravid?? Röka, snusa eller dricka?? Nää jag fattar inte sånt,, De tog mig knappt en dag att sluta snusa efter jag fick reda på att jag var gravid och då har jag ändå rökt sen jag var 12 och sen snusat i 1,5år,, jag tror inte på folk när de säger att de inte klara det för det gör man,, man e fruktansvärt egoistsik om man fortsätter med sånt när man har en annans liv i sina händer...

Hopp älsklingen har åkt in till stan för att äntligen köpa sin jäkla skor som han tjötat om i över 1mån nu blir galen så fort han vill ha nåt pratar han om det 24tim om dygnet och han velar fram och tillbaka frågar mig om råd,, men säge rjag vad jag tycker så tycker han det andra och sen kan han inte bestämma sig åhhhh han e som en bebis ibland hehe.. Men nu slipper man höra tjötet om skorna i alla fall,,  men då kommer det väl nåt annat han vill ha,, har hört han nämna ett par jeans hehe jag bara bävar för när han ska börja tjöta om dem med hehe...

Sen kom jag på att om min bebbe föds den 9sept får han persnr 090909 hehe coolt=)..


Nää nu ska jag nog duscha om jag orkar röra mig ur soffan vill säga hehe.. PUss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0