Underbar sommar dag=)

Åhh min första lediga dag idag mm underbart... Vakna redan kl 8 i morse kan ju inte sova i denna värmen svettas ju som aldrig förr.. Kanske inte så konstigt när man väger 15kg mer än vanligt.. mm 15kg har man gått upp hehe inte kul.. Upptäckte en väldigt roliga grej igår när jag rakade benen helt plötsligt var det väldigt enkelt att raka sig runt fotknölarna hehe för de var borta!!! Ja jag är så svullen och har så mkt vatten o kroppen att dem e borta!! Ser jätte lustigt ut hehe

Har jag redan fått så här mkt vatten i kroppen då undrar jag hur jag kommer se ut i slutet av sommarn hehe kommer ju ärligt talat rulla fram hehe..

Mm har inte rikigt fattat än att man ska vara ledig så länge hehe helt sjukt.. I morse åkte jag älsklingen och vår alldeles egna bebis Jessica ner till rörvik,, Var ganska skönt idag ändå för det fläktade ganska gott och vattnet hade blivit mycket varmare så man kunde gå i och doppa sig mer mm underbart=).. Men tyvär fick min lilla älskling solsting så vi va tvungna att åka hem vid ett..

Så nu har jag lagt han på soffan och gett han c-vitamin tablett och en treo så nu sover han så sött, så får vi hoppas han mår bättre senare för vi ska ju av avslutning med jobbet i slottskogen=)..

Ska få i han lite mat också blir väl jag som får stå för den idag=) Ska göra gröncurry gryta med kyckling mums mums=) IGår fick jag lyx middag Jerry gjorde riktigt husmanskost pannbiff och potatis och brunsås mmm va rikigt gott,, Det får vi göra oftare älskling=)

Skulle lägga upp en bild på magen nu men hittar inte kamra sladden,, så får vänta till Jerry vaknat o se om han vet vart den är..

I mon skall vi till stranden i Torslanda med Linda och hela hennes familj ska bli så mysigt och mysa med bebis igen Thilda e ju såå sööt åhh vill ha min nu.. Ser bara massa bebisar överallt just nu orkar inte vänta mer hehe...

Nää om man ska börja med maten nu då magen börjar kurra och han där inne är nog också sugen på lite mat har bara ätit en korv och en bulle idag.. Fy på mig inte bra.,.. hehe Puss och kram=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0