Ullared..

Hallooo!! Precis hem kommen från flera timmars shopping i Ullared=) Och notan blev liiite mer än va vi trodde hehe jupp handla för ca 5000kr hehe men då fick vi köpt en jäkla massa och det hade ju gått på det dubbla hemma,, men nu har vi grejer så vi klarar oss ett tag hehe=)..

Det blev inte rikitgt allt på listan men det blev en del, nappar, nappflaska, påslakan, lakan, späjllsängs skydd, skötväska, regnskydd, lite leksaker, snuttefilt,barn oljor m.m, lite kläder de hade ju inte så mycket till nyfödda där mest bodysar och det har vi ju redan massa. Jag skulle vilja ha några fräcka jeans men de fanns ju inte till så små=(.. Sen till mig själv fick jag köpt lite koola anna kläder,, för första gången hade de märkes kläder och det va billigt.. Köpte 2klänningar från koola anna för 129kr st och ett linne för 80kr=).. Köpte även en klänning på MQ outlet men det bästa av allt hehe,, Jag köpte ett par rosa foppatofflor hehe.. har sagt att jag aldrig ska gå i sånna men det va innan mina fötter började svullna som f*n hehe..

Sen köpte vi i förebyggande syfte lite gamla Disney klassiker som lill killen kan titta på sen,, köpte Peter pan, Aristocats, Kung fu panda, 101 dalmatinerna och hehe Krambjörnarna=) de är ju ingen Disney film men den e så söt=)


Sen köpte man ju lite smått och gott som tvål, sköljmedel, fryspåsar, nagelack m.m.. Köpte även en liten present till Theo hehe vi köpte den dock enbart för att reta hans föräldrar hehe=) Skriver inte var det är än för mamma Linda kan ju läsa hehe=) Tro det eller ej men hon kan faktiskt läsa=) hehe


Aa och mycket mer då så de gick på en del,, får lägga upp lite bilder senare är ganska trött nu,, somna som en gris i bilen hem hehe..

Gabban var ju med också med,, men hon kan ju inte handla kläder i Ullared nej gud det går inte haha.. så rolig ibland den damen=).. Men hon köpte filmer som hon skulle hem och titta på nu.. Hon köpte även dyrt frisör schampo som de använder hemma hos mamma,, och när hon då ringde mamma för att kolla vilket schampo hon skulle köpa sa mamma köp det rosa för det matchar handdukarna hehe de tyckte jag var lite kul.. hehe

Sen måste jag bara påpeka alla galna människor inne på Ullared,, folk bara går med sina vagnar utan att se sig för,, de tittar åt ett annat håll och bara går,, blev ju helt galen där inne,, de hade tur att jag inte släppte ut mina graviditetshormoner på dem var nära ett antal gånger men lyckade hålla mig i skinner.. hehe värre var det för min syster de slank ut en och annan groda från hennes mun hehe


Igår konfimerade sig Cassan,, även att de va dåligt väder så var det sjukt varmt i kyrkan,, de måste ju skaffa nån bättre ac  i kyrkor asså hehe.. Men det var jätte trevligt sen hemma hos mamma.. vi åt tårta och cassan fick massa fina presenter=)

Men sen va jag helt slut igår,, så vi åkte hem och bara slappa framför tvn.. Såg en hemsk film på 5;an handla om en bebis som blev bortrövad i en brand,, alla trodde hon va död utan mamma för hon kände på sig att hon levde,, och 6år senare hitta de henne hos en annan familj.. Den var baserad på en sann historia,, ibland undrar man hur sjuka människor det finns asså...

Nää nu ska jag inte tråka ut er mera,, är ganska trött efter denna resa idag så ja ska slappa lite framför tvn,, sen ska man kanske försöka städa lite och plocka upp alla grejer=) Puss på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har nu Melissa och Jerry gjort för dumheter?? väsnas det för mycket kan han ha det hemma hos er hehe puss

2009-07-06 @ 21:11:40
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: melissa

hehe du får se hehe

2009-07-07 @ 09:49:08
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0