Tips!!

Måste bara tipsa om dessa kanaler TV4Fakta och TV400 hehe har legat framför tvn sen klockan 11 i morse=) Har sett massa roliga doktorprogram och förlossning och sen även lite 90-tal godingar nämligen Bevvan "Beverly hills" sjukt bra den serien,, är nog den enda serien från 90-talet jag kan se nu med=) Baywatch förstås med=)

Har äve njutit av min älsklings goda lasange hehe tror att det blivit min favvorätt nu=),,,

Älsklingen fick köpt sina nya skor nu hehe de va jätte fina=) Så han e på topphumör nu=).. Han hade även vart inne och snackat med en tatuerare så nu har han nog bestämt sig vad han ska göra,, så vi ska åka in imon och prata och boka tider=) nice nice=) Men jag ska nog inte boka nåt förens lillen e ute..

Vi båda vill ju att han ska hete Mio men man vet ju aldrig när han kommer ut hehe.. Men blri förhoppningsvis det=)..
Jessie ska också med in imon och titta på tattoo.. hehe jag undrar ja om hon kommer göra nån nån gång hehe ska försöka övertala henne=)

Imon går man in i v31 då ja hehe spännande att det börjar närma sig nu=).. Såg en mamma som födde sin bebbe i v28 nu på TV,, han fick ligga i respirator och grejer men han var ändå en "stor" bebis kan inte förstå hur de för plats inne i magen helt sjukt=)...

Nää om man ska återgå till TVn hehe PUss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0