Sommar? Finns det?

Hallojsan.. hopp det var svensk sommar det.. lite sol i 2v sen var sommarn över=(.. Usch vakna till spö regn i morse hur kul e det liksom.. Okej det är ganska skönt faktikst att inte vara så varm men man blir ju ändå lite smått deprimerad asså,,

Har suttit hela morgonen och lagt upp en budget för våran lilla familj.. blev lite inspirerad av lyxfällan igår hehe helt sjukt ändå hur folk tänker när det tar sms lån på sms lån och sen spelar bort sin sambos pengar aa man blir ju knäpp.. Nej så nu ska jag försöka få lite ordning på våran ekonomi inte att vi ligger risigt till er nåt men det känns ändå bra att ha koll på vad man köper osv. Vad man kan dra ner på kanske.. både jag och Jerry e ju riktiga Thaimat älskare hehe men de får vi dra ner på hehe=)

Sen har jag suttit och lagt ut lite skit på tradera,, varför ska de bara ligga och skräpa när man ändå kan få lite pengar för grejerna.. får se om de blir lite klirr i kassan nu..

Så vad ska man göra en regning dag som denna?? Jerry har börjat måla listerna i hallen hehe äntligen vi skulle börjat för ca3v men har inte haft nån ork,, men nu e hallen målad 1g ska bara vänta 7tim sen kan man måla igen hehe=)
Ikväll blir det bio,, ja vad ska man annars göra på en Svensk sommar hehe.. Vi ska se Ice age 3=) älskar alla ice age filmerna så jäkla sköna=)

Blir nog inget Mollösund denna veckan,, verkar ju regna hela helgen.. Sen ska vi till MVC (mödravården) på måndag igen så jag orkar inte åka upp och sen ner direkt, så vi åker nog efter MVC på måndag=)... Ska bli spännande och se om magen växt nåt sen sist var ju 5v sen jag va där sist. Lite har den nog växt,, känns som magen har börjat hänga lite nu har även börjat värka mer i ryggen,, Jag undrar om jag ens kommer kunna röra mig om 1månad hehe,, för just nu är det bara jobbigt att resa sig ur sängen..

Tittar just nu på min karl som ligger och gör övningar för handen ser sjukt roligt ut han ser ut som de tanterna i friskis och svettis haha nää ska inte reta han fick faktiskt ägg och bacon i morse mmm han e allt en liten kock min sötis=)

Imon kanske jag får träffa Thilda & Theo ogen om lille Theo blir frisk han blir ofta sjuk den stackarn men det är väl så i den åldern när de börjar dagis o så...

Nää nu ska vi äta middag här puss på er



Drottningen Thilda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0