Sol imon kanske??

Hallo! Japp såg precis på vädret kanske ska bli en gnutta sol imon jippi=)=) men sen skall det regna resten av veckan=(=(... Men imon får det bli the beach med älskling och Jessie om det är sol.. på kvällen vet jag inte än vad som händer..

F*n vad magen gör ont i dag,, har haft massa sammandragningar nu i 3dar och nu trycker han så mycket hela tiden så det känns som magen skall spricka när som helst. kan knappt röra mig legat i sängen sen vi kom hem=(..
Linda tröstade mig dock med att det kan va bra med sammandragningar nu för då är livmodern tränad för vid förlossningen är sammandragningarna 100ggr värre hehe..

Har även beställt några nya kanaler hem TV4fakta bla,, de har ett grymt bra förlossnings program från USA som jag såg på i Mollösund de visar verkligen allt som kan hända och inte hände och hur sickliga doktorer är.. Man blri väl lite orolig när man ser vissa grejer som kan hända bebben men sen när man ser hur duktiga alla är blir man lugn=) Men som jag sa till Jerry det enda felet på våran bebbe är väl att han har överskotts energi som f*n hehe jag skojar inte det är full rulle jämt där inne=)



Mmm valrossen njuter av solen=)

Nää nu börjar CSI igen mkt spännande idag=) puss på er

Kommentarer
Postat av: Lovisa och Dennis

Åh vaa skönt det ser ut. Vi får verkligen hitta på något när vi kommer upp. och den lille får sol på sig också han tycker säkert det är jättemysigt. Dennis hälsar TjockeMelissa haha :)

Kram på er!

Lovisa och DEnnis

2009-07-16 @ 22:13:51
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0