Shopping in tha rain=)

Hallo jaa!,,, Kom precis hem efter en mysig shopping dag i stan med älskling och Linda med the family=).. Ja det har ju regnat som bara den,, men de finns ju faktikst inget dåligt väder bara dåliga kläder=) Det hjälpte dock inte mig även om jag tog på mig gummistövlar så är ju gatustenarna lösa i stan så en sten hoppa upp och fyllde min sko med vatten gör trevligt hehe,,

Fick köpte min underbara jeans jacka äntligen=)=) Sen tog vi en fika med Linda och JImmy och barnen,, Thilda sov dock hela tiden hehe men Theo var det full rulle på,, som vanligt får inte Jerry en lugn stund hehe de e bara Jerry som gäller ganska kul faktikst=).. Fick köpt lite andra grejer också fynda på rean=) Ett par shorts med resår i midjan för 60kr på MONKI har inte testat de än,, men skulle de inte passa får väl Cassan få dem=)..


Sen sa vi adjö till familjen Widell/Sandh,, vi ska höras ikväll vi ska anatgligen till deras sommarställe i Varberg imon,, fast bara en natt för sen m¨ste vi verkligen börja med baby rummet skjutit upp det hela tiden,,

Men vi åkte till 421 för att handla mat,, men såklart kan inte jag hålla mig från babykläder hehe köpte en jätte söt t-shirt på HM



Köpte även 2små omlott bodysar och 2par byxor till lillen=)..

Men sen börja mina fötter värka som bara den hade tänkt ta en sväng inne på Bolagret men de orka jag icke hehe.. Jerry påpeka idag att han tyckte jag hade gått ner lite i vikt hehe kanske inte så monstigt så som jag rört mig den senaste veckan.. Jag själv tycker att jag bara sväller för varje dag hehe,, men men vänta bara tills efter bebben e ute,, då jäklar ska ja gå ner snabbt hehe.. så ja kan komma i alla snygga jeans igen har inte gått i jeans på ca 5månder nu bara leggings åhh e så trött på leggings nu hehe jo de e väl snyggt men man väll ju ändå kunna ha på sig annat=)

Imon går man in i v32 då ja=) Nice nice,, lite snabbt har det ju ändå gått,, känns som det var ugår vi gjorde ul i v18 hehe men känns ändå seeeegt hehe..

Nää nu ska jag fixa lite på datan hehe har inte rensat blan bilderna sen vi köpte datan så de e la runt 1000 bilde här på nu så datan har blivit ganska seg hehe,, SÅ vi köpte sånna där skivor nu så jag ska lägga överalla bilder på=)

Ha de nice puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0