Seeegt

Mmm seegt är detta suttit nu i några tim och bränner in alla mina miljarders kort på skivor,, visste inte att det skulle ta sån tid hehe..

Har även framkallat lite nya bilder,, gör nämligen lite roliga fotoalbum som min kära sån kan sitta och titta i när han blir äldre hehe och skratta åt mamma och pappa och alla mostrar, fastrar osv hehe,, Vet själv hur kul det är att titta på kort när mamma och pappa är ýngre.. Jag säger bara HERREGUD vilka kläder de hade på den tiden haha och mammas hår var permanentat till max hehe och för att inte glömma pappa som såg ut som en mörk hårig Hulk Hogan i huvudet haha inte kroppen då utan håret hehe

Jäkligt billigt att framkalla kort via nätet man för 100kort gratis=) eller a man får betala 29kr porto hehe men de e nice=),,

Pratade med min kära mor förut hehe hon fick allt en liten kick i rumpan när jag skrivit om vaggan här i ett inlägg hehe precis vad jag planerat=) För nu hade hon och mormor vart på vinden och hämtat den och höll på att tvätta tyget på den=) hehe

Hin berätta även att de åkt förbi Ullared för de var där i omkring men va de inte hade tänkt på var ju att de är löning, semester och regn haha aa verkligen bästa dagen hade tydligen vart över 100m kö in hehe.. så de blev inget Ullared för stacakrs mammsen=(

Nää nu ska ja nog ge upp för idag blir sjukt seg av att sitta här och stirra hehe.. Hoppas på sol imon då=)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0