Roadtrip=)=)

Hallojsan,, Yes snart åker vi om 30min närmare bestämt=) nice,, vädret ser ju sådär lockande ut får hoppas att solen skiner i Skåne=)..

Hehe jag berätta ju om Jerrys morfar och datan och det igår,, haha bara för det drömmde jag att jag gick in på elgiganten och fick bytt hans data helst sjukt,, ja man drömmer väldigt konstigt när man e gravid asså..

Haft en hyfsat bra natt i natt i alla fall,, bara vart uppe 2ggr=),, underbart.. 

Hjälpte ju pappa skaffa Facebook igår hehe han har lärt sig hyfsat bra tycker jag allt,, hehe de trodde jag inte=).. Han har fått massa vänner redan=)

Suttit och betalat alla räkningar nu på morgonen också åhh man blir galen man jobbar och sliter varje dag för att få pengar och vips är de borta på en dag när allt ska betalas aa de e fan inte billigt att leva och ha tak över huvudet hehe=(..

Men men finns ju alltid dem som har det värre hehe,, ja så ska man ju tänka egentligen men de är fan inte kul att betala räkningar ändå usch och fy...

Nää nu ska jag fixa det sista inför vår roadtrip wiee ska bli så kuligt så än så länge funkar ryggen hehe bara vart vaken 1tim men ändå hehe håller tummarna nu annars får de skaffa en rullstol till mig=)...

Ha de nice i det tråkiga vädret=) Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0