Regn=(... Städa...V29=)

Hallojsan,. Aa det är ju verkligen typiskt att första veckan av semestern skall bestå av regn.. förra året var det samma sak,, kanon väder innan semestern kasst¨på semestern och kanon efter semestern hehe helt sjukt asså.. Men ja ska väl inte klaga jag kanske får de fina vädret sen aug men min stackars man då?? hehe..

Vi skulle egentligen åkt upp till Mollösund idag men de finns ju absolut inget att göra där uppe när det är dåligt väder,, så det är lika bra att stanna hemma och fixa lite här hemma.. Har börjat stor städa nu skrubbat badrummet nu=) duktig jag är va=) hehe.. Känner mig verkligen gammal då jag lyssnar på Molly Sanden och städar hehe men jag kan inte hjälpa tycker hon e så mysig den lilla tjejen hehe=)

Jerry är inne i stan och fikar med en kompis,, typiskt karlar va när man nämner att städ eller andra grejer då ska de plötsligt göra annt hehe.. Nää Jerry e faktiskt jätte duktig,, han städa häromdagen när jag fick ett av mina utbrott hehe sjukt ändå att man inte kan kontrollera vissa grejer när man har alla dessa hormoner i kroppen.., Men jag kommer ofta på mig själv men kanske e lite för stolt för att be om ursäkt hehe men nu är det ju inte så långt kvar så han får allt stå ut=)..

V29 idag ju=) Bara 1v kvar tills man går in i v30,, sen e det verkligen bara nedräkning som gäller.. Ska bli så skönt sen att kunna röra sig igen,, är så jobbigt att alltid va beroende av någon annan hjälp mig här hjälp mig med detta osv.. e så trött på att gå upp 2-4ggr per natt för att kissa,, och att det typ ska ta 2min för en att komma ur sängen..

Sen denna svullnad och allt vatten man har i kroppen,, nu kan ja inte ha min förlovningsring allas,, Jerry fikc hålla på ett bra tag igår för att få av min för hela fingret svullna upp och blev rött=(,, Sen vill man ju kunna ta på sig vad man vill igen.. tar ju 10000år för mig att hitta kläder här hemma vill ju liksom inte ha samma klänning varje dag man känner sig jätte tråkig och ful.. Nej usch va deprimerande jag låter nu hehe.. Men man måste faktiskt få vara det ibland känner jag...

Men som sagt det är inte långt kvar nu.. och när den lille e ute så kommer allt detta vara glömt och det kommer verkligen vara värt det=).. Jerry tvivlar på att jag någosin kommer vilja bli gravid igen,,, hehe men jo de kan jag lova när man väl fått ut den lilla bebisen kommer man vilja ha 100 till... man måste bara få klaga lite ibland hehe så folk tycker synd om en=) hehe

Blir nog inget Mollösund imon heller de ska ju regna hela veckan=( Åker nu upp nästa vecka istället.. Så imon ska jag antagligen träffa Linda i stan, ja har dock inga pengar kvar sen igår hehe men titta kan man ju alltid=)..

Nää nu ska ja fortsätta skrubba här hemma.. Sen börja med maten kanske jag ska göra fiskgratäng idag hade jag tänkt=) ojojoj jag bara blir äldre och äldre känner jag hehe=)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0