Regn regn

Hallojsan,, Japp då har man vart och myst med bebis Thilda=) så gossig,, men gud vad hon rörde sig och sprattla låg inte still en sekund hehe,, Och Theo e så härlig den killen,, Jerry får ju inte en lugn stund när vi ses han ska bygga tåg bana köra bilar haha hela tiden,, Det roligaste var när vi skulle gå så skämta vi med Theo "Ska du sova hos oss i natt" han ba "ja" så tog han på sig skorna han hade inga byxor hehe vi trodde såklart han aldrig skulle gå med men han gick med halvvägs till bilen hehe sen fick Linda komma och ta han och då börja han stört tjuta haha=) så söt asså=)


Thilda=)



svärmor och svärdotter haha=)

Sen åkte vi och hämta min underbara syster haha var ett tagsen man umgicks med henne,, men hon tycker väl jag börjar bli för gammal=( men men älsklingen bakade jätte goda cocosbollar mm gottit ibland är det bra att han en föredetta bagare till man=)



mm mums mums=)

Sen slängde vi på en film Open water hette den,, handla om ett par dykare som blev glömda ute till havs lite små "creepy" så haha de va så min älskling kalla det=).. Men tänk om det hade hänt en själv,, lämnad o havet tillsammans med hajar usch usch..

I magen trycker det på som vanligt,, bara bävar för natten nu ska mna få sova gott i natt kanske??

Imon blir det fika med Patrik och Madde de ska komma o se lägenheten,, sen ska vi hem till pappa och hämta en cykel hehe Elias gamla cykel den e knappt använd och jötte fin så vi kunde lika gärna ta den till våran bebbe även om han inte lär cykla på ett tag,, de kostar ju ändå ganska mycket med en ny sen,, så allt e ju bra=)



yes här var maggen v31=) kan den bli större?? hehe äntligen n¨n idag som sa att magen va liten YES!!! Linda tyckte faktikst att jag hade en liten mage för att va i v31 där fick ni som säger att jag e så stor,,, haha..

Nää nu ska jag sova håller tummarna att man kanske kan få sova i alla fall 3tim i sträck utan att vakna av nåt=) hehe inte troligt..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0