Reality check....

Opps fick bara liten reality check om ca 8v har vi en bebis,, känns som jag aldrig hinner fixa allt,, hur ska vi hinna,, vad ska vi fixa mer??? Baby rummet har vi fortfarande inte börjat med ok han ska ju sova hos oss ändå men man vill j ändå ha skötbordet och allt fixat,, Aa handla skötbord,, får kanske göra det snart,, sett ett på IKEA vi ska köpa..

Får nog börja med rummet i veckan börjar bli lite stressad nu hehe är ett tag kvar men vi är sånna där sista minuten människor och när man liksom inte vet när han vill komma ut så blir det ju mer komplicerat.. han kan lika gärna komma om 5v som om 10v,,

Hmm aa kläder har jag väl i alla fall så man klarar sig i början,, kanske behöver köpa nån form av fleeceoveral om det e kallt i sept.. Han fick ju en gör fin av sin morbror Elias men den är nog lite stor att ha i början,,,

Hmm va e det mera,, täcke till spjälsängen,, får oxå bli IKEA.. Fast första månaderna ska han antagligen sova i min gammla vagga hehe om vi nu kan hitta den nån gång,, men då måste ju siden snörena bytas ut oxå de är i rosa just nu hehe de går ju inte...

Sen skötbords underlägg,,hmm lite sängkläder,,, grejer till mig,,

Sen när ska man packa BB-väskan?? Vad ska vi välja som första klädsel till han hehe ja man vill ju att hans allra första kläder ska va nåt fint.. Hmm,,, åhh har massa tankar nu måste gå igenom detta i veckan annars kommer ju jag få panik när Jerry börjar jobba igen hehe,,

Sen ska man ju köpa inredning till hans rum med,, har i alla fall bestämt hur jag vill ha det nu,, ska målas hel vitt med en grå fondvägg,, sen kommer man ju sätta upp massa gosig tavlor med bilder på han i hans rum,, ska ta sånna med en fotograf=)...

Nää de e ju långt kvar men ändå man börjar ju ändå tänka,, hehe...

Nu ska älsklingen göra cocosbollar hihihi gottit=).. Sen ska vi slänga på Broke back Mountain hehe har ju inte sett den än,, så älsklingen är så snäll som ställer upp att se den=)

Yeye puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0