Orkar inte meeer,,,,,

Åhh orkar inte va gravid längre!!! Mår illa,, har ont,, är klumpig,, huvudvärk,, halsbränna,, snuvig åhhh ja orkar inte!!!

Ingen bra dag idag alls.. har ingen matlust längre heller,, försöker tvinga i mig mat men spyr nästan direkt,, fått i mig 2st mackor idag smakade lite på köttfärsåsen älsklingen gjorde kunde verkligen inte äta.. är bara törstig typ...

Usch vill bara att han ska komma ut nu,, man ska väl inte klaga egentligen finns ju dem som inte ens kan få barn men fan ja orkar inte mer känner mig bara stor klumpig äcklig ont över allt kan knappt röra mig inte sitta mer än 10min för sen får ja ont och måste lägga mig,,,,,,,, vill bara sova mig igenom dessa 8v skulle bli överlycklig om han kunde tänkas komma ut i v38 hehe...

Älsklingen var så snäll och bakad kärleksmuffins till mig men när han väl var klar kunde jag verkligen inte äta tog ett bett men mådde bara illa=) men han e så snäll kommer säkert äta dem imon hehe..

Har inte alls fått gjort nåt idag som var tänkt,, skulle ju börja med barn rummet men jag har inte haft ork till nåt sov förut i 3tim sen har jag bara legat här på soffan som en dö säl och tyckt synd om mig själv..

Men det är ju egentligen inte synd om mig ska ju få de finaste man kan önska sig,, åhh va poetisk jag lät nu va hehe.. Kan sätta 1000kr på att min kära syster yster skrattar när hon läser detta hon tycker ju som sagt att hennes syster är så vuxen o töntig nu hehe men visst älskar du mig ändå Gabban=)


Förhoppningsvis kommer någon av mina söta systrar att bo här när Jerry börjar jobba eller a de veckor han jobbar sent vill gärna inte vara själv då om nåt skulle inträffa man vet ju aldrig,, tror inte de är nån fara men väl ändå ha nån här..

Nää snart börjar förlossningskliniken på tv hoppas de får mig på bättre humör när jag ser alla gossiga bebisar=)..



Tjockisen med sina underbara systrar=)



Min älskling till bror också=)

PUss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0