Nu drar vi=)

Hallojsan,, nää nur orkar jag inte stanna i denna stad längre blir ju tokig på att bara sitta inne o stirra.. Nu åker vi till Mollösund så man får lite miljöombyte=)

Var på MVC i morse allt såg bra ut,, magen hade växt lite hade sf 29cm nu hade 26 sist=) hehe fast var lite svår att mäta då den lille där inne inte kunde ligga stilla 1sek hehe fick allt från 27cm, 30cm, 29cm hehe men vi bestämde oss för att det var 29cm=)... Sen berätta även min Bm (barnmorska) att barnet brukar vara som den är i magen när den kommer ut.. Guuud vad underbart kommer inte bli mkt sömn här inte de närmste året hehe... Hans hjärtljud låg på 150 så allt va bra,, jag hade dock lite lågt bloctryck men hon trodde de berodde på att de var morgon och jag inte ätit så mkt än..

Nästa gång jag ska dit är om 3v nu sen blir det bara tätare med besöken tills lillen kommer, i slutet ska jag springa där varje vecka hehe=)..

Nää de ska bli härligt faktikst att komma till Mollösund,, äta gott och mysa=).. Sen kanske de blir grillkväll till helgen om nu vädret tillåter vill säga,,Sen får vi se om Boråsdjurpark om det blir nästa vecka eller näst nästa beror på vad de kostar.. Hade vart ball att åka in till lejonen men jag tror typ det kostar över 1000kr vet ej om det är värt det hehe.. när vi bara e vuxna hehe eller a åker Linda och the family med så e ju Theo med hehe då kan vi använda han som täckmantel för alla våra barnsliga äventyr=)

Nää nu ska jag fortsätta packa här så vi kommer iväg.. ha de nice puss & kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Utnyttja min son bara grrr

2009-07-13 @ 12:05:13
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: aja

Tror du tar fel på park, darling... om du vill åka in till lejonen är det väl kolmården.....

2009-07-13 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0