Nu åker vi=)

Hallojsan,, jupps nu ska vi alldeles strax åka till Varberg,, Det är tydligen fint väder där=) nice,, ska bli riktigt mysigt att grilla och leka med Theo och Thilda hihi.. Fast de blir la mest Jerry som får leka med Theo haha så go den lilla skitungen=)

Opps ja Nu har älsklingen upptäckt playstationet igen hehe har spelat BOND i två dar nu helt underbart att gå omkring och höra boom pang booom hela tiden hehe nää men de är väl bra att nån kan sysselsätta sig hehe..

Läste igår på Facebook att en av mina gamla skolkamarter också väntar barn nu=) Hon ska ha i februari tror jag det var bra månad det där hehe fyller ju år den 16feb=) Ganska kul att så många runt omkring en blir gravida samtidigt hehe det är väl nåt som går=)... Fast mest är det ju tjejer som kommer hehe min son kommer ha många att välja emellan hehe fast Thilda ligger nog på 1plats hehe=)

Thilda och min bebbe kommer förhoppnings vis bli som jag och min barndoms kompis Christoffer när vi var små.. Mamma och hans mamma Carin var bästisar så de blev det ju att jag och Christoffer alltid lekte,, VI skulle gift oss egentligen hehe men de blir ju inte alltid så.. Tyvär nu så ses vi inte så ofta längre men det blir väl så när man växer upp.. Men minnen de finns kvar hehe=)

Nää har inte så mkt intressant att skriva mer ska försöka få min man att lägga ifrån sig spelkontrollen nu så vi kan åka...

Puss på er,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0