Myshelg=)

Hallojsan!!,, Har haft en rikigt mys helg i helgen,, Fick ju låna mammas hus hela helgen för de var i Mollösund,, kan ju inte låta en liten 15åring bo själv hehe=).. Så i fredags blev det grillat mmm.. Jag, Jerry, Mats och Jessie åkte efter en låång dag på stranden och köpte massa grillat,, aa då menar jag massa grillat korv, kött, majskolvar m.m hehe blev lite väl mkt=)...

Sen drog vi hem till mamma och satte fart på grillen.. Mm blev rikigt gott och var rikigt mysigt att kunna sitta ute och äta.


Grillmästarna=)

Till efterrätt blev det såklart Frödinge kladdkaka mm den e så sjukt god asså rikigt krämig mm älskar den!!

Sen gamla som vi är blev det spel dags,, så vi spelade pictunary (vet inte hur det stavas hehe) men de va inte kul=(.. Jag och Jessie va i ett lag och killarna i ett,, och det var så sjukt jag och jessie fick typ kvicksilver, spektrum och massa konstiga grejer medans killarna fick snobben, rosa pantern och sånt.. Det var precis som i den filmen "Kvarteret skatan" när de ena laget får typ boll och det andra typ silver hehe aa de va inte rättvist i alla fall.. konstig träning det där=)


De går verkligen in för det=)

Med min vanliga otur fick jag ett myggbett eller nåt konstigt bett var det i alla fall under foten så hela foten svullna upp även vaden så jag har gått och haltat nu i 2dar gör kul sen kliar det så jäkla mkt grrrr...

Jupps så på lördan då,, vakna man till stormväder gör kul verkligen=(.. Nää så vi satte oss i bilen och åkte till Toys R us och köpte oss ett spel,, Helt hysteriskt hette det,, var faktikst gör kul,, man fick typ ibland olika grejer man var tvungen att göra under spelets gång typ jag fick "Låtsas att du har en mus i handen och klappa den varje gång du ska slå tärningen" hehe sen fikc jag även "Säg kukilikuu varje gång spelaren till vänster om dig säger nå" hehe de va lite störande aa de va faktiskt rikigt kul=)


Sen blev det filmkväll finns ju inet så mtk annat att göra i detta land.. Så killarna åkte ivåg och hyrde "The wrestler" och "Seven punds" de var helt okej,, om ni inte vill veta var det handlar om så läs inte nu.. men jag hatar verkligen sånna här filmer,, När huvudrollerna dör i slutet hur kul e det?? Det förstör ju hela filmen=(

Så nu är man hemma igen då.. Ska storstäda idag har vi tänkt går jätte bra än sålänge jag sitter här och Jerry framför TVn hehe.. Sen kommer antagligen Linda med familj hit vi ska äta pizza=)=) Konstigt nu är att jag tappat matlusten äter nästan ingenting längre jag får inte i mig nåt=(.. Tur är att lillkillen inte drabbas han tar det han vill ha så de e ju jag som drabbas men jag fattar inte kan klara mig på 2mackor och lite makaroner på en hel dag..

Nää nu ska jag börja städa här så vi hinner innan Linda m.m.m kommer hehe. puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0