Mys kväll!

Mmm precis njutit av grillat kött och klyftpotatis mm så gottit.. Vi köpte nämligen en grillstekpanna i ullared så det smakar precis som grillat helt underbart=) LIte sommar känsla vill man då ändå ha.. Sen fick man ju bjuda Mats på middag som tack för hjälpen,, KIllarna va ju och slängde massa skit förut=) så nu kan vi snart komma in i baby rummet utan att slå halft ihjäl oss=)

Glömde berätta om en ny film de gjorde reklam för om igår "Äntligen midsommar" det är en svensk film och gissa vem som är med?? Mm tjejer Luke Perry, Dylan från Beverly Hills hehe.. Den verkar sjukt rolig,, en scen de visar är när Luke ska kyssa en svensk brud så säger hon typ "vänta" så spottar hon ut snusen och Luke ser något äcklad ut haha fan va klockrent=) Men jag undrar vad han tror om oss svenskar asså hehe hela filmen verkade handla om sex och supa hehe.. men men det är väl så det är på midsommar=)

Såg nyss att den inte släpps förens i oktober... Sen den 20nov då är mormor bokad som barnvakt i 1,5 tim hehe för jag måste bara se den nya Twilight då=) Och älsklingen vill ju också se den.. Så mormor Aja se dig uppbokad en stund den 20nov=) hehe

Nää ikväll blir det mys kväll med Jessie pessie som kommer hit ska möta henne hyra film nu=) inte för att de finns så många nya roliga filmer att se nu men nåt ska man väl kunna hitta...

Yes nu ska jag springa ut i regnet=) hehe få min dagliga motion... ganska gött ändå att man har både en filmtajm, ice och pizzeria inom 3min gångavstånd nu=)

Puss på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0