Mulet?

Hallojsan..  Mulet idag?? Mm men ganska skönt tycker jag ändå inte lika varmt.. legat i sängen tills nu med gott samvete=)

Igår va vi i Torslanda och bada med Linda och hela familjen.. Såå mysigt och Thilda hade allt växt ändå 2v nu stora flickan hehe=) Theo e så söt den lilla=).. Han vägra gå ut i gräset/sanden för då blev han smutsig hehe undra vem han fått det ifrån och när han såg våra sandiga fötter sa han "ojojoj" och peka haha=) Sen försökte han även ge sin syster salta pinnar hehe inte lätt och va lite ibland hehe..

Jag fick då så fruktansvärt ont i ryggen av att sitta i gräset så vi fick åka ganska tidigt,, så nu ska vi köpa en sån stol till mig för jag klarar inte av att sitta på hårt och utan ryggstöd benen svullnar ju och ryggen värker.. När jag kom hem igår fick jag sitta med fötterna i varsin kastrull med iskallt vatten för att svullnaden skulle gå ner=(

Sen ska de inte va billigt och va gravid heller var på vår månliga shoping runda på apoteket sen för att köpa järntabletter kostar då 136kr,, sen har jag ju fått graviditets munsår som kommer stup i kvarten jätte kul och en liten tub på 2g kostar 106kr.. Sen skulle vi köpa salva till benen men de kosta ju över 200kr nää då får de va bra.. Allt e så himla dyrt jämt blir så trött...

Sen bar det av till Jessie hon hade inlyttningsfest,,, Hon fick en rosa spargris av oss hehe och några roliga böcker bra att ha på semestern nu=) Det var riktigt trevligt fick mig några rejäla skratt igår hehe sen klara jag av att vara där till kl 23.45 hehe helt sjukt=)  Sen ville ju såklart folk känna lillen sparka men tydligen e han lite blyg för så fort nån annan kom med handen så sluta han hehe...

Idag ska Cassandra konfimera sig,, ganska skönt att det är lite mulet då så man inte smälter bort i kyrkan hehe=)

Imon är det den stora dagen joo vilken?? joo ULLARED!! here we come hehe.. Imon ska min stora lista inhandlas hehe.. Gabban ska åka med också,, undra hur pigg och glad hon kommer va imon kl 07.00 hehe.. men men man vill ju inte att de ska va fullt med folk där får ju panik på alla människor då=) Yes så kl 7 imon avgår bilen till Ullared mm längtar va längsen jag va där,, Jerry har typ aldrig vart där helt sjukt hehe..

Så ikväll ska vi ta de väldigt lungt,, vi har ju haft grejer att göra hela dagarna nu känner att min kropp kan behöva ne kväll med slapp i soffan bara..

Nää nu får de bli nåt att äta innan vi åker till kyrkan.. Ha de bra puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0