LEDIG I ÄVER 1ÅR NU!!!!

Hejsan!! Kan man vara gladare än mig nu?? Nej det kan man inte hehe äntligen ledig slippa värmen stressen m.m.m i över år heeelt underbart=) Vaknade nästan med ett leende på läpparna i morse (men jag log aldrig kl va ju faktikst 5) hehe=) Kan inte rikigt fatta att det är sant än,, Inte jobba?? Va e de liksom,, jag fick ju mitt första jobb redan som 11åring i ett fruktstånd hehe och sen har det bara rullat på med jobb.. Men nu?? Okej om ca 2månder har jag en liten pojke men ändå kommer ändå känns som ledigt att få ta hand om o gossa med han=)


Igår va han så himla rolig han rörde sig konstant på samma ställe i ca3min kändes jätte konstigt han va asså inte stilla nånting hehe åhh jag undrar hur han ser ut vem han kommer bli lik osv=) jag hoppas inte han blir lik Jerry som bebis hehe för Jerry hade inget hår alls när han va bebbe hehe Jag vill att min bebis ska ha hår hehe=)


Gud va mina fingrar svullnade idag på jobbet,, va tvungen att ta av mig förlovningsringen med hjälp av massa tvål,, sen satte jag den på lillfingret så långe men den fasta där med va heelt sjukt har fortfarande märke från ringen då det är över 3tim jag tog av den hehe hoppas de lägger sig vill inte ha korvar till fingrar helst räcker att jag redan ser ut som en köttbulle hehe Joo de gör jag faktikst eftersom jag inte är så lång ser jag ju ännu rundare ut än va jag e hehe


Ett tips jag kan ge till alla klädfantaster på Rebell har det nu världens rea,, Alla Koola Anna kläder kostar 195kr oavsett pris tidigare och så e de även köp 3 betala för 2 as nice=)


Så vad händer idag då?? Egentligen skulle man väl firat men jag har så ont som vanligt efter en dag i fabriken så de får bli en annan dag. Idag är det tvättdag underbart hehe.. Sen ska vi även ta tag o städa i lägenheten en gång för alla orkar inte bo så här om jag så ska krypa och städa hehe.. Jerrys syster kommer även förbi en stund, hon har inte sett lägenheten än. Sen blir det pannbiff ikväll mums mums för första gången faktikst undra om ja eller Jerry ska göra den?? Mm de blir nog Jerry hehe=)


Imon blir det beachen hela dan=) Jessie ska med åhh va kuligt bara ligga i solen och veta att ja så här kan du ligga nu varje dag fram till hösten hehe=)


Nää nu kallar tvätten.. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0