Kramper!!

Hallojsan.. Usch vilken hemsk natt har bara väntat på att detta ska hända mamma hade ju samma sak.. Joo kramper i vaderna vaknat 3ggr i natt av smärta sen en 4g men då va ja redan vaken usch degör så jäkla ont.. Jag hoppas bara jag hade en dålig natt orkar inte vakna va detta varje natt nu...

Älsklingen har sedan försökt massera min vad men de gör för ont asså..

Jupp åter en dag i solen idag ska bli underbart=) Ska till Torslanda  med Linda & Jimmy och barnen.. gud så mysigt ska gossa med lilla Thilda=) O bada med Theo hehe.. Stackars Linda får ju inte bada än=(.. Aa lite tur är det väl då att man e gravid över sommarn så man i alla fall kan bada..

Yes nu ska jag packa matsäcken ha de bra puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0