Kramp!!

Halluu,, Vakna i morse kl 09.00 av världens kramp i vaden det var det värsta jag vart med om,, jag slog på Jerry och skrek tills han vakna,, men krampen höll i sig jätte länge och jag bara skrek de gjorde så jäkla ont,, Jerry fick massera bort det,, usch usch och nu kan jag knappt gå på vaden haltar mig fram,, f*n ska man behöva vakna av sånt här nu med=(=(
Och bara för att låte lite mer bitter så har jag världens jäkla halsbränna,,,,,,,,

Igår åkte vi hem till Familjen Sandh/Widell hehe.. Theo fick sin present en tamburin haha han tyckte den va gör rolig sprang omkring och slog och spela och gjorde så roliga miner,, hehe vem vet det kanske är en blivande rockstjärna där=)

Thilda tyckte nog inte den var så rolig hehe de kunde man se på hennes grimaser hehe.. men så söt helt underbar=) Hennes navel hade trillat bort nu så hon va jätte fin=),, Jerry höll henne för första gången igår också hehe han va nog ganska rädd för att göra sönder henne hehe.. Men det var som någon barnmorks sa att de är ju inte gjorda av glas hehe=) men man vänjer väl sig det är bara att de ser så små ut.. Åhh vill ha min bebbe nu,, Men jag undrar jag hur han kommer bli,, nu är han ju hel galen i magen sparkar som aldrig för hade rikigt ont igår av alla hans karate sparkar hehe.. Jag hoppas inte han blir lika vild när han kommer ut för då har vi att göra hehe=)

Vi var även på bio igår Ice age 3,, aa den va sjukt rolig älskar alla Ice age filmerna,, de e nog de första disney filmerna där alla vart bra,, oftast brukar de ju bli sämre och sämre.. Mne ibland undrar man ju när man e på bio,, var nästan bara vuxna där tro det eller ej hehe men de var ju 21 bion så,, men asså de skratta åt allt tyckte bara det var löjligt de skratta bara för att skratta ja menar okej den va rolig men inte varje minut hehe blri tokig.,.

Idag ska Mad Mats komma hit och hjälpa min man slänga massa skit sen flytten,, är en hel dle som vi bara knökat ner i frådet hehe,, och mkt i baby rummet med... Så vi får nån ordning nån ¨gång och kan börja med lill killens rum.. Men jag vet verkligen inte hur jag vill ha det där inne,,,Asså baby blått e ju så fint men så vanligt,, jag är lite emot allt det vanliga så sätt,, vill ha nåt coolt och anorlunda kan inte bestämma mig alls,, har mängder med ideer men inget som fäster..

Sen kommer Jessie hem idag,, hon har vart i Lysekil hela veckan,, så ikväll ska vi mys pysa mmm=) Får se var det blir har ju inte så mycket pengar kvar sen våran shopping runda i Ullared hehe så de får väl bli film och tjöt=)

Nej nu ska jag diska min dagliga disk,, jätte kul att Jerry inte får diska,, nu får jag diska varje dag,, aa tror de eller ej men de e jobbigt,, och sen lir ju hela magen genom blöt efteråt hehe..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0