Kärleksmums mums hihi

Mmm har precis njutit av min favvorätt lasange gjord av min underbara man=) Och nu äter jag hans underbara mums mums hehe man kan ju undra vem som e mannen/kvinnan i vårt förhållande hehe men vem hade inte velat ha en kille som både kan laga as god mat och baka=)



mums mums=) LOOOVE mums=)

Har även fått upp hyllan i badrummet blev rikigt bra faktikst=) Nu ska man bara försöka få köpt en snygg spegel o ha över handfatet=) Älsklingen satt ihop hyllan utan att svära en enda gång hehe kanske var för att jaf låg på soffan och reta han att han aldrig skulle klara det=)



hehe ja han ser väldigt koncentrerad ut men han klara de inte helt utan min expert hjälp dock hehe han påstod att han hade för tjock fingrar för att skruva en skruv mm visst som om inte jag har feta fingarar nu hehe=)

Imon blir det hem till sussi pussi på middag hon ska bjuda på nåt med permasan hehe hmm vad kan det bli för gottit=) Längtar vi har ju massa o prata om inte setts på 10mån typ=( får fasiken bli oftare nu.. ja ska ju gå hemma sen i ett år så de får de bli oftare..

Nää nu plingar tvätten där nere dags att springa ner,,,

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0