IKEA=)

Hallojsan,, Jupps var som jag trodde ingen fara på MVC mitt järnvärde hade sjunkit lite igen så de kan vara därför jag mår illa och även att han där inne trycker på lite olika saker hehe.. Så dags att ta fram blodpuddingen igen mm underbart verkligen hehe..

Sen bar det av till IKEA men tydligen var de inte bara vi som skulle dit utan resten av hela Sverige va så jäkla mycket folk va,, kl var liksom bara halv 1 på en fredag alla kan väl inte ha semster?? Aa de tog oss ett jäkla tag innan vi fikc parkeringen,, Där inne hitta vi familjen Widell/Sandh,, så vi började vår lilla vandring,, hitta som vanligt sjukt mycket saker man vill ha men men en sak i taget=)

Tittade på hallmöbler men det var typ helt slut,, Vi bestämde oss i alla fall för de vita skötbordet,, men vi ska köpa det nästa månad,, Men vi köpte skötbordsunderlägg, en lite badcape till han,, sen blev det en badrumshylla som vi ska sätta under handfatet,, lite ljus m.m.m


Blev även en sväng förbi MIO skulle titta efter plast blommor hehe ja för vi kan inte ha nåt levande hos oss de dör med en gång och ja orkider med hehe.. Men gud vad dyrt det är på MIO asså seriöst hur kul kan det vara att ha en skohylla för 2000kr asså fattar inte hur folk kan tänkas lägga ut så mkt.. Okej IKEA kanske inte så bra kvalite men där man kan i alla fall byta ut saker om man tröttnar med gott samvete nää usch för MIO hehe.. köpte bara en lite vas med gräs i hehe till hallen=)

Nu är det snart dags för tvätt mm tvätta hela kvällen underbart=) hehe jag tycker ju i o för sig att de e ganska kul och tvätta eller a i alla fall vika och lägga in kläderna=)

Nää nu ska jag sortera ner tvätten,, ha de nice

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du tycker det é roligt att vika och lägga in kläder får du gärna komma hit och fixa mitt med..

2009-07-31 @ 16:32:44
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Melissa

hehe självklart=)

2009-07-31 @ 17:32:31
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0