Hemma,,

Halloj,, Då var man hemma igen,, mår förj*vligt just nu,, sovit kanske 4tim i natt bara för jag hade sån huvudvärk,, sen hela bil resan hem mådde jag jätte illa och huvudetkändes som det skulle sprängas,, det blir inte bättre av att han där inne försöker spraka sönder varenda del utav min mage,, han har legat och trykt sparkat på mina revben hela natten och dan nu blir gaaalen,,,

När jag kom hem slängde ja mig i sängen som i 3tim i alla fall,,,

Men hade jätte mysigt igår i Varberg=),, Vi kom väl ner vid 4tiden efter att vi fått vända 2ggr pga min man.. Först var vi på väg så stanna vi vid coop. så sklle vi köpa korv vad tror ni inte grisen gör då?? jo han sölar ner hela sin vita t-shirt med ketchp & senap hehe.. så klart har han inte packat ner någon annan så då fick vi vända hem,, så skulle han även ta med sina öl också så efter vi vart hemma så kör vi igen när vi kommit en liten bit frågar jag "Vart e ölen" hehe då hade han glömt den med,, ja jag säger bara MÄN!! hehe

Väl nere möttes vi såklart av en glad Theo hehe Jerry hit och Jerry dit hehe.. Vi åt lite mackor på altanen sen gick vi ner till havet en stund,, har ju en jätte fin strand i Varberg,, gör mysigt var det.. Theo doppa både fötterna och rumpan i havet hehe=)

Sen gick vi och drömmde bland alla stugor att vi en dag kanske ska köpa oss ett sånt här ställe tillsammans,, Mmm drömma går ju,, visst man kan säkert hitta nåt rukel nånstans och göra om man de kostar om man vill bo nära havet men om några år kanske=)...

Uppe vid stugen igen var det kanon väder rikigt vramt och gott så vi satte oss o de drack öl och jag cola=) hehe Theo sprang omkring och lekte hehe han kan inte rikigt säga R än så när han ska säga grön och röd låter han som en dansk hehe fan va vi garva hehe han e så söt=)

Sen var det grill dags mmm Jimmy grilla kött, korv med bacon och majskolv mm va rikigt gott=) Kan inte säga det för ofta jag älskar verkligen grillat=).. Sen satt vi nog ute till kl 23.00 och tjöta sen kom regnet=) då flyttade vi oss till uterummet.. Måste ju lägga till att Thilda var med oss hela kvällen hehe en riktig nattuggla e hon=)

Nu får jag sura blickar av min man hehe som gör middag så jag får väl stänga av datorn nu hehe... berättar mer sen..

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0