Hemma igen=(

Hallojsan! Då var man hemma igen då=(,, Var ganska dåligt väder igår eftermiddag och idag så vi åkte hem.

Men har haft det helat underbart,, bara slappat och myst i solen och vart med mormor hehe=),,, Man blir så avslappnad när man kommer upp till Mollösund slipper all stress och man har inga plikter,, men det finns ju absolut inget att göra när det regnar=(.. Men vi fick i alla fall 2st härliga dagar i solen=),, Tyvär kunde vi inte bada då det var fuulllt med brännisar usch jag hatar verkligen maneter asså hehe=)

Sen är det ganska kul att sitta och titta på alla människor,, vi bor ju mitt i hamnen och mitt emellan en nattklubb och en restaurang hehe så man får se ganska mycket,, lite svårt att sitta och äta man vrider ju huvudet hela tiden för att titta på folk hehe.. nyfiken i en strut=)..

Vi åt även ute en kväll för att mysa till det lite,, men det är ju så sjukt dyrt på sådana ställen vi åt varsin pizza och en 33cl cola var och det gick på 279kr!! helt sjukt,, men men de kan ju ta sånna priser med,  de har ju inte dirket några konkurenter...

Men långa resor vet jag inte om jag klarar igen kan knappt sitta upp mer än 15min utan att det börjar värka i rygg och mage,,  jätte jobbigt,, så blri man på så dåligt humör när man har ont heeela tiden,, ,, men nu har man ju gått in i v30 så jag får väl hoppas det går snabbare nu hehe k'nns fortfarande som en evighet kvar=(..

I helgen hoppas jag på att man kan få låna sin underbara mammas hus och grilla lite=) så tråkigt att bo i lägenhet på sommarn man vill ju grilla och sitta ute.. a ja vi får väl se hur snäll min mor e=) hehe

Sen får vi se nästa vecka vill ju till Borås djurpark fick även höra av min mamma att det är på Kolmården man får åka bland lejon,, hehe men de har faktikst lejon på Borås med men i burar hehe.. Sen vill jag så gärna till Köpenhamn med men det tar ju ganska lång tid med bil får se om min rygg orkar det,, men det är så tråkigt att bara va hemma hela tiden man vill ju hitta på saker...

Ska förmodligen till Varberg med Linda och JImmy sen v31 några dar också ska bli myisgt =)..

Nää nu är maten klar=) Pyttipanna idag ja hehe..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0