God morgon=)

God morgon!

Ja ha ja regn det var väl trevligt då.. Sovit helt ok i natt vart uppe "bara" 3ggr hehe 4ggr om man räknar med här på morgon kvisten hehe..

Idag blir det stan en liten sväng med älsklinge,, vi ska titta efter en Jeans jacka till mig på Gina hihi i Danmark hade de inga jeansjackor hehe konstigt men de existera inte.. Ska bli skönt att gå i göteborg nu i Danmark var de så konstiga människor de bara sket i en de gick baar rätt fram och man själv skulle akta på sig inte alls trevliga heller fy säger jag bara danskar.. Det var en som bara gick rätt in i Jerry och vände sig inte ens om usch... Nää då e Sverige ett mkt trevligare land hehe..

Ska även höra av mig till Linda se om de vill komma in en sväng kanske,, är ju lite mer omständigare för dem när de ska packa för hela familjen hehe,, så vi får väl se annars kanske vi åker förbi dem en sväng=)

Nää nu ska ja nog gå upp och duscha och göra mig tjusig.,. Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0