God morgon in tha Rain!

God morgon! Visst är det underbart att vakna till droppar av regn på fönstret hehe åhh blir tokig,, stackars älsklingen har knappt fått en enda solig dag på semestern kanske 2 hehe tur att han har James Bond då=)

Har sovit ganska bra i natt faktikst bara vart uppe 2ggr kunnat somna om ganska direkt,, skulle vara trevligt om det kunde fortsätta så här=)

Ska till MVC nu om en stund de ska ju kolla blodtryck och urinprov pga min huvudvärk och illamående,, men jag tror det är lugnt men men bättre o va helt säker.. Sen kanske vi ska åka till IKEA hihihi får se om jag orkar,, annars blir det väl hem och börja slipa i babyrummet=) Har ju äntligen efter 4v fått ner skiten i frådet som stod där inne ett litet framsteg i alla fall=)

Skrev en lista igår av alla listor jag skulle skriva,, BB-väska listan.. Tror jag ska packa den nästa vecka lika bra o ha de gjort har ju läst om folk som fått panik när de helt plötsligt ska föda i v36 och inte haft nåt packat så lika bra att ha den klar kan inte skada=)

Igår kom älsklingen hem med ett våffeljärn hehe de har jag längtat efter mm va gör gott med våffler=) så nu har vi det också=)

Nää nu ska jag börja göra mig i ordning här..

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0