Fika dax i regnet=)

Shit var det regnar asså hehe bara vräker ner ju.. Stackars älsklingen blev iväg skickad av mig för att köpa bullar osv till Patrik & Madde som kommer på besök snart,, Och haha han var som en dränkt katt när han kom hem fick ta av sig allt och hänga på tork stackarn hehe=)

Yes har fått svar på nu på varför det värker så mycket neråt nu i alla fall,, Han håller på att fixera sig som Linda trodde=) JUst nu försöker han göra plats om man säger så där av all smärta,, ja hoppas verkligen han hittar plats snart för jag kan ju knappt röra mig ligger på soffan som en utslagen gris och ajajajar mig=(=(

Har börjat tänka lite på framtiden oxå är lite sugen på att läsa till Barnmorska hmm men de e sammanlagt 5års utbildning, men de kanske e värt det?? Men vet inte lite svårt att plugga nu med en liten pojke men aa ska i alla fall kolla upp vad som krävs för att komma in på linjen vem vet det kanske e gör svårt så då får jag ju tänka om..

Då får man ju ge upp alla resor oxå=(



Mm Thailand längtar tillbaka,, bästa stället jag nånsin vart på Love it=)

Nää nu kommer gästerna snart,, så ha de nice i regnet=)

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-07-23 @ 16:47:07
Postat av: Linda

Melissa jag é ju din BM så jag har ju alltid rätt haha... =) PUSs

2009-07-23 @ 16:47:59
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0