Brännboll!

Hallojsan.,, Då var man hemma efter en trevlig kväll med skiftet... Suttit i azaleadalen och druckit öl inte jag då hehe jag drack cola=) Och tittade på när de andra spela brännboll..  Men fick så fruktansvärt ont i ryggen efter att ha suttit där i gräset i typ 3tim så vi fick åka hem nu.. Sen var det inte så hilma lätt för mig att springa upp i skogen var 5min för att kissa usch hatar att gå på toa nu gör ju f*n inget annat...

Imon blir det inflyttningsfest hos Jessie=) Ska bli kuligt det var på tiden hon har ju bott där ett tag hehe.. Får ta mig till torget imon och köpa nåt fint fint=),, Själv ska jag nog inte ha nån inflyttningsfest denna gången har ju flyttat 1g per år sen jag fyllde 19 hehe.. Men jag ska nog bjuda hem några av mina tjejkompisar på en mys middag längre fram..

Sen måste jag bara säga att vissa folk slutar aldrig att förvåna en.. Tråkigt att det blir så men det är väl så det kallas när folk växer upp,, man dras åt olika håll,, men tur att man då har några som växer åt samma håll som en själv=)

Kolla in mina nya skor och armband jag fått av älsklingen=)





och så har vi lilla magen=)



Nu ska jag njuta av älsklingens pannkakor mmmm

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0