Bor vi i en regnskog eller??

Men seriöst gör vi det?? Det har ju regnat konstant nu i 3v?? När kommer översvämningen undrar jag?? Det enda positiva för mig att det regnar är att jag slipper svullna till en ballong men lite sol kan man väl få??

Jaja får hoppas på sol i Skåne och Köpenhamn nu då=) ser ut som det ska bli det=) yes får imon åker vi hihi ska bli super kul,, är bara rädd att ja ska föda för tidigt för jag får alltid sånna skrattattacker när vi 4e tillsammans så de gör rikigt ont i magen hehe=)..

Imon ska vi grilla när vi kommer ner älsklingens bror och hans tjej och älsklings pappa kanske kommer förbi en sväng med=) Lovisa ska ju vara hemma så hon ska väl kanske va med o grilla tror jag=).. Sen blir det shopping på lördag wiee underbart att komma bort lite..

Förhoppningsvis blir det varberg med familjen Widell/Sandh nästa vecka också hehe mm mkt nu ja=)

Nää nu ska jag njuta av frukosten älsklingen gjort hehe=)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0