Badat=)

Mmm kom precis upp ur ett härligt oljebad,, hihi,, va rikigt skönt.. fick sån där kramp o vaden igen bara av att ligga i soffan gjorde svin ont bara skrek som f*n älsklingen fick rycka in som vanligt och massera och ha sig=) Sen tappa han upp ett bad till mig så snäll min gose kille=)

Är fortfarande lite öm i vaden när jag går men hoppas de går över snart...

Har börjat fundera på om ja ska gå o simma lite nu i veckorna på simhall,, kanske e bra för ja e sjukt stel just nu så fort vad vrider mig så knakar det haha.. aa får kolla upp vad de kostar först allt e ju så dyrt i detta land,,,

Varför finns det inget kul på tv på fredagar längre?? åhh blir tokig,, förr i tiden när man va liten minns ja att de gick massa kul man satt alltid framför tvn och smaska godis på fredag kvällarna men nu nää får bli en film eller nåt men vet inte vad jag är sugen på.. åhh va velig jag känne rmig är också hungrig men på vad?? a de vet jag inte heller hehe

Sen Jorden anropar Jessica Petersson?? Where are you?? hon är spårlöst försvunnen jaja hon kommer väl tillbaka nån gång hehe=)



Nää gäsp vad trött jag blev nu,, ska ta mig en huvudvärks tablett och krypa under täcket tror jag,, men som sagt är jag hungrig mm får kolla vad som finns,, sjukt sugen på våfflor idag igen hehe men tror inte vi har någon smet?? får kolla upp detta..



Sen just de jag någon som kan tipsa om vart man kan köpa en lökskärare?? hehe för här hemma kan vi inte sånt jag kan inte,, jerry kan men han gråter så mycket då hehe de e sant kom hem en dag då stod han med solbrillor på haha höll på att dö av garv=)

Nää nu ska ja sova..

God natt=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Prova magplask :) d e för gravida, min brors tjej gjorde det och hon tyckte det var skönt :) alltså det heter magplask så du inte går å gör magplask nu melle hehe :P;) sen när du får kram i vaderna, spänn foten direkt mot dig så du har tårna mot dig :) eller om du har en sänggavel med fotända kan du spjärna emot den :) puss

2009-07-31 @ 22:19:05
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0