1v kvar till lön=)

Hallojsan,,, Ligger och slappar i soffan precis tittat på det nya Ink programmet "London Ink" men ja tycker både Miami Ink och LA ink är mycket bättre,, men man kanske ska ge de lite tid.. Får alltid massa ideer på tattos efter jag sett dessa program hehe=)..Älsklingen ska ju snart göra nästa arm ska bli spännande,, Jag själv ska i alla fall göra en med min sons namn på andra handleden så fort han pluppat ut hehe=)

Ska faktikst ta en dag i veckan och gå och titta på tattoostudios för där vi tatuera oss sist var asså jätte bra så sätt men dyra har inte råd med så dyrt igen hehe,, MEn min nästa lär ju inte kosta så mycket ska jag bara skriva antagligen "Mio" och sen hans födelsedatum=) O Mamma ja den ska vara hyfsat liten hehe...

Visade ju mormor min tattoo på armen nu i veckan för första ggången hehe har haft den i över 1år hehe.. men de gick bättre än förväntan men hon tyckte den va ful haha hon tycker alla tattoos e fula haha=)

Linda & Jimmy med barnen var här fört vi åt pizza mmm va rikigt gott. Theo var på strålande humör han e så rolig han blir roligare för varje gång.. Tydligen hade han skrikit efter mig och jerry i 1tim innan de kom hit hehe.. sen busa han och höll på hela tiden han e så charmig den killen=)

Åhh Thilda blir bara större och större hehe hon e redan 1mån nu också aa tiden går sjukt snabbt=)... Åhh så mysig hon e satt och mös med henne jätte mycket ville bara äta upp henne mm lukatr så gott gör de små liven med=)... Ska bli kul sen och kanske åka till Varberg med dem och busa=)

Bara 1v kvar till lön nu med underbart för då blir det Köpenhamn=)..

Sen går man snart in i v31=) på tisdag blir det.. mm går snabbt men ändå långsamt...



v30=) inte så stor skillnad från förra veckan tycker jag hehe

Nää nu ska jag vara lite social mot min man,, hehe han har legat och gett mig fotmassge i 1tim nu=) e han inte gossig min älskling=)

Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0