1dag kvar!!!

Halloj!! Känns helt sjukt bara 1dag kvar på jobbet nu 1dag aa jag kan inte fatta det,, ska bli så skönt,, för just nu kan jag knappt gå.. usch har så fruktansvärt ont idag.. Kan inte gå på hårda matrial så när jag skulle stå och diska förut fick Jerry hämta en kudde till mig,, Känns som jag bara blir mer och mer svullen också av denna värmen nej inte alls kul.. Men de är bara 1dag kvar sen ska jag vara ledig i ca 2mån sen kommer bebben och då ska jag vara hemma o gossa med han i över 1år=)

Är så trött på dessa 100000 toa besök också,, an gå 5min sen känns det som man ska kissa ner sig så springer man till toan och ut kommer 3ynka droppar ursäkta om detta läter äckligt men får ju fasiken panik av detta springade fram och tillbaka till toan hehe..

Älsklingen fick också ledigt på fredag så han har också bara 1dag kvar nu undertbart verkligen,, kommer väl sväva på moln imon båda två hehe=) Om jag nu kan sväva med denna kropp haha=) Har även börjat få små nya leverfläckar som man tydligen kan få när man e gravid oo ja visst de 2 jag fått på ryggen gör ingen men jag har fått en liten ovanför läppen som ser ut som smuts haha stod och försökte skrubba bort den igår innan jag fatta att det var en leverfläck haha ser inte rikigt klok ut ju,,

Jerrys moster ringde idag och berätta att de ringde från adoptionsstället idag, de ska få hämta hem sina barn i början på aug=) Gud så kul=) Vi satt ju och prata om det igår och undrade när de skulle ringa osv så ringer de dan efter haha Ska verkligen bli jätte kul,, de e så söta har sett massa bilder på dem,, Kalle och Kajsa ska de heta tjejen tror jag är 2år och killen 1år om jag inte minns helt fel,, sen kommer våran i sept hehe så här kommer de finnas gott om barn.. Tänk alla jular sen framöver också hehe kommer bli jätte skoj=)

Helgen är verkligen fullbokad som vanligt hehe.. På fredag ska vi ha typ avslutning med jobbet åka till Slottsksogen och spela brännboll jag ska ju då inte spela hehe tror ingen vill ha mig i sitt lag heller är ju inte direkt snabb nu hehe.. Så jag får vara dommare,, Jessie kan ju inyte heller va med pga sin axel så vi får väl sitta och dömma brevid. Linda och hennes lilla pack kanske också kommer in=)

På lördag ska vi först vara med Linda och packet hehe kanske bada om vädret vill det,, och sen blir de inflyttningsfest hos Jessie Pessie=) På söndag konfimerar sig min syster så då ska vi fira det med ojoj hur ska man hinna med allt asså,,,

Nej nu ska jag inte skriva mera känner att fingrarna bara flyger fram,, Är kanske inte nån ny Blondin bella hehe men som sagt har inget bättre för mig=)

Ha de nice... Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lisan

åååh vilken tid blir det slottskogen? kanske åker in jag med med maya baja :)

2009-07-02 @ 12:08:12
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0