Wiee

Har jag sagt att jag har världens gosigaste son?? hehe han e såå rolig nu han skrattar år de mesta,, fast idag har han vart lite sjuk tror jag=( Vart extra trött,, han har gnällt liksom mer klago skrik inte de här gap skriket,, så han har sovit mest hela förmiddan,, Men nu verkar han bättre han skrattar och tjötar som bara den=)
Han börjar verkligen bli en egen liten människa,, Han kan snart hålla huvudet själv hehe han satt i mitt knä i flera minuter med huvudet uppe hehe,, och titta på granen och så log han flera ggr så där gulligt åhh blir helt varm i kroppen hehe,, oj sikken gammal tant jag lät som där.. ja men man åldras nog ganska snabbt när man blir mamma=) haha
Fast visst saknar man att kunna gå ut när man vill,, kunna vara med tjejkompisarna och festa m.m.m men sånt kan man göra sen,, De jag saknar mest är nog att slippa planera haha,, att bara göra inpuls grejer utan att behöva packa skötväska,, m.m.m men men de hör ju till hehe..
Idag har jag och Mio bara vart hemma eftersom han va lite kass i förmiddags,, Så jag har verkligen vart en hemma fru idag,, städat, tvättat, lagat mat, diskat och tagigt hand om bebben hehe,, jupp Housewife that´s me=).. Jerry kände sig oxå lite dålig förut,, ja jag undrar ja va e de med karlar och Jul de ska alltid bli sjuka just då hehe,, Klena varelser de där andra könet hehe..
Imon ska vi försöka hitta på nåt,, får se vad,, har märkt att Mio uppskattar sånt nu,, ville inte åka nånstans idag med han bara.. dumt om han va sjuk..
Nää nu ska jag njuta av one tree hill männen mina ligger inne i sovrummet och tjötar hehe
Tittut hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0