Wiee massa shopping=)

Yes fick shoppat massa=).. Ett par nya jeans,, har ju inga som passar då min väl svarvande kropp har förvandlats till nåt man hittar i en gott och blandat påse,, segt och dallrigt haha,, Nää men fryser ju skinkorna av mig i bara leggings så jag fynda ett par som nu är i min storlek nämligen peeeeep nää de ska jag nog bespara er=)
Sen köpte jag 4st tröjor, en halsduk, och trosor hehe,, och Mio fick ett nytt babygym med pingu=) Men fasiken va virrig jag e asså.. jupp sätter mig i bilen åker till Frölunda torg,, ser bara 2st bilar aaa gött tänker ja inget folk okej kl är 9.45 men då hinner ja handla på Hemköp innan.. Så jag handlar lite mat,, går sedan och tittar i skyltfönstrena,, hmm kl är nu 10.05 va fasiken e folket JO MELISSA DE ÄR HEMMA!! FÖR DE E SÖNDAG!!! haha då öppnar de ju kl 11 aaa blir tokig på mig själv ibland asså har ju ingen koll alls hehe.. Sen när jag kommer hem,, vart borta i 2tim.. möts jag av en uttråkad gubbe,, så nu vet jag vart Mio fått sitt dåliga tålamod och uttråkhet av jusst de JERRY haha,,
Jag försökt med allt,,
-Vill du sova?
-Nej ja har druckit kaffe
-Är du hungrig?
-Nej, ont i huvvet
-Vill du ut och gå?
-Nej ja har ju ont i huvvet
-Vill du titta på film?
-Nej
-Vill du åka in till stan?
-Nej alla e upptagna
-Vill du duscha?
-Nej
-Nää men nu vet jag inte va ja ska säga mer
-Nää men kan du koka lite pasta jag är hungrig
-Men ja visst men du va ju inte hungrig
-Jo jag e de nu (efter 2min jag fråga)
Och nu e han inne i stan haha killar asså de kan va som barn ibland haha Hopp så länge fick ja lugn och ro nu vaknar nr2 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0