Trötter

Fattar inte varför jag är trött?? Fått sova 3nätter nu ca 8-10tim per natt,, underbart men ändå trött whhyyyy??
Jaja idag var vi först och handla mat,, handla bla efterätten till nyårsafton och Melle Belle köpte 3,5 or hehe nu ska här partas va=) haha.. Sen hem till mormor fixa tån jag säger bara AJAJAJAJAJ fy va ont de gjorde och ska antagligen fixa till den lite till om nägra dar=(..
Sen åkte vi hem.. Mats kom med sushi mm mumma,, och nu e jag helt slut.. Mio var jätte glad hela dan tills vi kom hem.. nu har han vart gör grining hela tiden.. Hoppas inte redan de e tänder på G asså..
Han har sovit nu i nästan 2tim vilket han typ aldrig gör nu förtiden,, mm hoppas på en glad gubbe sen när han vaknar=)
Åhh va trött jag e,, aa de blir nog sängen vid 7 idag samtidigt som Mio hehe,, Min natt i natt ju fått gottat mig i 3dar inte för de hjälpt så mkt känner mig ändå som en zombie..
Snart börjar Jerry jobba igen också=( mindre kul.. Sen på tisdag ska Mio vaccineras sin 3mån sprutor=(.. Hoppas han inte får feber bara stackrn,, Fick era barn det??
Nää nu somnar ja snart zzzzzzzz orkar inte skriva nåt kul heller,, för jag är TRÖTT!!! nä hää e du det?? Verkligen?? JAAAA

Kommentarer
Postat av: Sandra Evergren

Max ska också få sin 3månaders spruta på tisdag :) Hoppas våra killar är duktiga och att de inte mår dåligt sen efteråt :)



Mvh

2009-12-29 @ 20:34:49
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: irina

Ingen feber på David efter 3 månaders vaccinationerna! med förbered er på skrikfest utan dess like haha! Han började bara gallskrika flera timmar efteråt av ingen som helst anledning. men anledning var ganska så säkert pga sprutorna. inte alls så konstigt kanske... men förhoppningsvis går det bättre för er ;)

2009-12-29 @ 20:56:15
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0