Städa städa och åter städa=)

Yes det är väl vad dagen har ett erbjuda,, har inte orkat göra nåt nu under dessa två dagar,, alla julklappr har bara ställts på en hög i hallen, disken har fått vänta ja allt.. så idag är det full rulle.. har redan vart nere vid återvinnigen med kartonger=) yes jag är duktig jag=)
Sen undrar jag hur man får mellan rum mellan styckena här?? VErkar ju inte funka på mac?? Trycker på enter och det blir mellanrum här där jag skriver men sen inte i bloggen WHY????
Yes gårdagen då,, julafton nr 2,, hos pappa.. Full rulle även där.. Elias sprang som en hök runt granen nyfiken i en strut haha..
Han va så söt.. Tomten kan ju inte komma den 25.. Men de fixa Elias för han hade pratat med pepparkakan=) haha.. Rätt som det var knakade de på dörren och in kom pepparkakan med 2säcker som var utav ICA plast påsar haha
Japp här är pepparkakan=) han va så söt.. han skulle verkligen härma tomten också han sa "Hmm pepparkakan har lite svårt att läsa här ojojoj du får hjälpa mig" sa han till Gabban hehe
Sen gick han och när då "ELias" kom tillbaka sa han "Har jag missat nåt eller" haha såå söt min älsklings lillebror puss på dig=)
Sen var de julklappar=),, Vi fick en vattenkokare=) underbart slippa stå och koka vatten i kastruller.. plus att på denna kan man ställa in graderna så de blir rätt temp till ersättningen=) perfekt=)
Här är vi=)
Ja sen fick Mio en cool body, napp och en nalle=).. Pengar fick han av gammel farmor och farfar,, så vi ska åka o köpa en ny babysitter bla=)
Här e lite bilder från julen hos både mamma och pappa
Hej hej=) Slipsen på=)
Jerry, Moster Gabban och lill fisen=)
Myser hos moster Cassandra=)
Gabban, Pappa och Pepparkakan julklapps utdelning=)
Japp de var la lite smått och gott från julen=)
Idag ska vi bara vara hemma då som sagt.. Mio är fortfarande lite förkyld=(,, Hostar inte så mkt längre men lite så vill få han frisk innan vi ger oss ut på äventyr igen..=)
Vart och hyrt 2st filmer.. jusst de glömt att rekomendera en as bra film "Baksmällan" Skit rolig verkligen=).. Ni som ska se den som har barn kommer få fulla skratt i början/mitten se den så förstår ni haha
Imon ska jag föröska smita iväg och köpa mig en nyårsklänning hihi.. Vi ska hem till Linda och Jimmy på nyår.. Bara mys med barnen och middag.. Ingen sprit för Melle för första gången sen jag va hmm "hemligt" mamma läser ju vill ju bespara henne en hjärtattack haha skoja bara.. men men
Utgång blir de nog för Hot mama den 20feb=) Fyller ju 23 den 16 feb.. fick ju aldrig firat min 22års dag då lill grisen låg i mage och gjorde mig illamående haha.. så de ska tas igen=)
Så tjejer den 20feb är ni sjuuukt upptagna med att fira MILFEN=) hehe
Nää nu ska jag lyfta på min söta rumpa och fortsätta plocka här.. Mio sover och Jerry hmm ligger i sovrummet mm ovanligt va?? haha nää men han har faktikst bäddat rent i sängarna, dammat och dammsugigt kök och vardagsrummet=)
Ja får ta skitgörat nämligen toan=)
Just de Sandra,, jag har tappat bort lösen och användarnamn på din blogg=( Kan inte du maila de igen=)

Kommentarer
Postat av: irina

haha, vattenkokare är bäst! fick dock en lite enklare variant. men då behöver jag inte köra flaskorna i ngn micro när jag flyttar. i varje fall, ingen brådska att skaffa en!



gillar oxå rullen Baksmällan. Kan ju bara tala om att jag hamnade i ungefär samma sits och en David blev skapt. Vi var dock tillnyktrade och han var mer dum i huvudet visade sig, än snubben i filmen. film är oftast film :P tyvärr.

2009-12-26 @ 21:26:12
URL: http://gullebulle.bloggsida.se
Postat av: Linda

asså ska du köra på nyår??

2009-12-26 @ 21:40:14
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Skickar lösen här :)



Längst nere på sidan där du skriver ditt inlägg på bloggen så brukar där stå redigera eller något sånt. Tryck på den så brukar man kunna göra mellan rum :) tror jag iallafall ;) MVH sandra

2009-12-27 @ 12:49:33
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0