SNÖ!!

Wiee äntligen e den här,, kanske kan få en vit jul i år,, vad tror ni??
Jupps när Jag gick upp kl 1 i natt (Mio va hungrig) hehe,, möttes jag av snö kaos hehe snöa skit mycket stora flingor,, tog lite kort lägger upp dem sen..
Mio somna tidigt igår redan 18.30.. Men för första gången slapp vi gå in en enda gång.. han somna helt av sig själv=) Duktig pojke=).. Men de va nog bara en en gångs grej hehe.. Han sov i alla fall från 18.30-01 de e 6,5tim wiee=).. När jag sedan la ner han igen börja han skratta ja tänkte bara "Nää lille vän kl 1 ska du fasiken inte gå upp" Jag tryckte upp hans nalle i ansiktet på han.. och vips så sov han puuuuh hehe..
Sen vakna han 4.30 igen.. ville då oxå gå upp hehe.. Vi la han emellan oss och han sov 1tim till i alla fall hehe.. Men vad jag möttes av sen haha,, dumma dumma mamma har slarvat med hans naglar så han hade rivit sig och ser nu ut som en indier med ett sånt märke mellan ögonen haha stackars pojk,, Nää så fram med baby saxen fort o nu har han fina naglar igen haha..
Vi tog även en prommenad i snön i morse.. Mio hade knappt sovit nåt på morgonen,, så vi skulle se om han ville sova i vagnen,, ja visst somna han,, men efter 15min vakna han igen haha,, toker,,
Så hemma då,, ville han inte sova heller.. men ögonlocken hängde ju som två påsar.. så Jerry fick köra sin taktik,, sjunga i högan sky JUlsånger såklart,, och vagga han.. till slut somna han och nu har han sovit i 1tim hehe ja de e väl bra att han kan använda sin sång röst till nåt haha
Idag händer nog inte så mkt mer.. Mio e lite förkyld så vill helst hålla han borta från andra människor,, för alla e ju sjuka nu typ..
Ja ska till torget en sväng.. ska ta bussen ingen människa vågar sig ju ut i bil när alla galna göteborgare e ute i detta väder.. ja de e ju samma sak varje gång de kommer snö.. folk vet ju inte hur man kör.. de säkraste är väl egentligen att hålla sig inne hehe.. Fattar inte när folk ska lära sig,, ja snö e halt man ska inte gasa på då.. uatn köra sakta,, De står samma sak på löpsedlarna jämt.. "SNÖ KAOS;, BIl olycka där och bil olycka där hehe
Ja hopp nu vakna troll ungen igen hehe
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0