Snart fredag,, snabba dig,,

aa fy va ensam ja känner mig när Jerry går till jobbet inte alls kul,, men snart e de fredag och sen e de bara en vecka jobb kvar för han sen e han leeeedig=) wieee,, mys mys,,

Natten har väl vart sådär.. Mio somna som vanligt kl 20.00.. försökte lägga han 19.30 då han verkade trött,, haha men de va som han hade inprintat i hjärnan att kl 20 ska ja sova inte en sekund tidigare,, så jag fick ta upp han busa lite till med han,, la han igen kl 20,, och japp han somna,, men sen har han nog haft lite ont i natt eller drömmt eller a både och tror jag,, han har typ gnytt massa i sömnen,, sen flaxat upp och ner med bena..

Så mellan kl 2-4 sprang jag upp och ner som en stolle gav han nappen,, massera hans mage,, smekte han över pannan japp you name it,, så ja har inte alls sovit bra i natt,, Älsklingen gick upp med han kl 7 så jag fick sova 3tim i alla fall=) de va riktigt gott.. men känner mig fortfarande som Linda brukar säga "SOm ett utskitet päron" eller va de nu e haha,, japp Linda nu känner jag mig som dig,, hehe

Idag ska nog mamma komma hit en sväng så ja slipper vara ensam,, ja jag vet jag kan väl traska mig ut själv egentligen men eftersom Mio är lite kläning och grinig nu så vill jag helst hålla mig inne,,

Jupp nu ska ja se om jag kan hitta nåt att äta.. Mio har redan börjat sin middag händer står på menyn för hans del hehe,, jupp,,



hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0