Shopping day=)

Varför?? Åhh ja fattar inte varför vakna 6.30 när jag får sova?? blir så trött grrrr...
Jaja idag är de shopping dag som gäller=).. Jag ska iväg och handla för alla mina presentkort hihi nice nice=).. Ska även köpa ett babygym till lillen,, Han ska få ett sånt stort mjukt som vi sett,, fasiken asså.. tittar ut på golvet och ser all hans saker,, hmm undra hur de kommer se ut när han är 1år haha om de redan ligger 10000 saker på golvet haha..
Igår somna Mio tidigt han va gööör trött,, somna halv 7 och vakna inte förens 3.30 första gången=) mm duktig pojke=)
Han testa även sin nya badstol han fått av mormor hehe,, han såg ut som en liten buddha för armarna och bena låg liksom på grejer så de tryckte hela hans mage uppåt haha såg riktigt kul ut hehe,, har bild sen,..
Nää nu ska ja börja gö mig i ordning wiee shoppa me like very very mutch=) kanske därför jag inte kunda sova hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0