Semifinal IDOL=)

Wiiee,, ikväll är de a la Semi i idol=).. Nice nice,, Hejar på Tove & Erik,, asså Calle e la oxå bra,, men gillar de andra mer=)..

Hopp ny vagn igår då.. hehe jupp vi gav oss ut kl 16.00 fattar inte varför vi aldrig lär oss,, världens trafik,, och vi skulle enda till Skene,, hehe trodde de låg i Lanvetter men ack så fel jag hade,, tog oss 2tim ungefär haha,, men de va ju köer med hehe.. Jupp väl framma i mörkret tyckte vi vagnen såg kanon ut,, betala och åkte hem..

JUpp så idag när jag tänkte inviga med en långprommis,, kommer jag ut i hallen och möts av en rökdoft,, min första tanke va att nån rökt i svalen,, men NEJ de va vagnen som verkligen STANK rök,, asså hur fasiken kan man sölja en vagn utan att tvätta den?? EFtersom de va mörkt igår och vi var trötta kolla vi inte så noga på den,,

Jaja tänkte ja måste ju upp till affären i alla fall.. så ja fick lägga Mio i denna rök bomb,, men skynda mig upp till affären,, då märker jag även att bakhjulen är så paffa att man typ kör på de där hårda silvirga va fasiken de nu heter haha,, hopp får la pumpa dem med sen också.. hoppas nu fasiken inte att de e nåt hål i hjulen eller nåt.. Asså hade de bott närmare hade jag nog åkt tillbaka med den,, men orka sätta sig och åka bil i sammanlagt typ 3tim,, nää

Så hem fort från affären och in med klädseln i tvätten,, hoppas rökdoften går bort nu bara annars kommer ja ringa till dem,, helt sjukt,, vi betala ändå 1500kr för den då ska den väl åtminstonne va ren och inte lukta skit!!

A ja de löser väl sig,, fick höra nåt sjukt igår,, en som tagigt svinsprutan som ändå fick svininfluensan haha,, eller a kanske inte e haha,, men kanske ska säga "Va var det ja sa" hehe,, mm tror fortfarande inte på den sprutan,, men folk får la ta den om dem vill..måste ju nästan skriva att Ja har inget emot folk som tar den,, blev ju några små sura miner sist jag skrev nåt om den sprutan haha,, Men mina vänner vill ni ta den så ta den de påverkar ju inte mig på nåt sätt haha=).. Så hoppas nu ingen blir stött igen=) Yoyo=)=)

Yes idag ska älsklingen fortsätta med sin tattoo,, spännande spännande=).. Får väl se när han kommer hem ikväll,, sen blir de bara mys framför tvn,,

Asså hur fasiken ska man bli pigg undrar jag?? Kanske får 6tim sömn per natt (om jag har tur) vissa får mkt mindre,, men ändå orkar de och är piggare än mig varför??,, blir tokig snart,, vart e min ork??

A den kommer väl tillbaka om si så där 18år,, Prata lite med Mio igår,, han lova mig att han skulle bli mammas pojke och sitta hemma med mig varje hälg och mysa med godis och chips hela livet=)... jupps så slipper man oroa sig för sprit och sånt dumt,, så nu har vi gjort en deal jag och han=)..


Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnos =)

2009-12-04 @ 12:20:28
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nämen jösses vilket härligt kort :)



de där med vangnen lät ju inget vidare =/



Du kommer få tillbaka din ork :) man får ta dagen som de kommer bara och inte ha en massa "måsten" :)

Idag har jag ingen ork att ta min dagliga promenad, iaf inte nu.. vi låg och sov till 12 idag, med lite mat då vid 8 å 11.. skönt och bara slappa lite.. men så kommer de "dåliga samvete", att man itne gjort ett smack och sovit bort halva dagen men de e bara och slå tillbaka den dumma tanken för vilken dag det är och hr mycket klockan e har ju egentligen ingen betydelse när man e hemma min sitt underverk, huvudsaken e att barnet e nöjd å belåtet :)



Vi funderar på en sväng till liseberg sen i eftermiddag med några vänner.. får se om jag orkar :) hehe kramis

2009-12-04 @ 13:25:10
URL: http://dageniord.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men somnar han aldrig om elle e de bara korta perioder han sover?

2009-12-04 @ 13:48:58
URL: http://dageniord.blogg.se/
Postat av: Lotta

blir han inte övertrött då när han bara sover såna korta perioder? =/

2009-12-04 @ 14:30:04
URL: http://dageniord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0